Se lucrează pe DN 68A încă o lună Coșava – Coșevița, astfel că șoferii sunt îndrumați în continuare să folosească rutele ocolitoare, în special cei ce depășesc tonajul de 7,5 tone, cu excepția transporturilor de oameni și animale vii. DRDP propune două trasee care ocolesc destul de mult traseul, însă alternative mai sunt și următoarele:
-
- Deva – Ilia – Săvârșin – Făget – Traian Vuia – Timișoara
- Deva – Lipova – Timișoara
- sau pe direcția București – Nădlac: nod Balinț – A6 Lugoj – DN 6 Lugoj – DN 6 Caransebeș – DN 68 Caransebeș – DN 68 Hațeg – DN 66 Hațeg – DN 66 Simeria – A1 Simeria și A1 Nădlac – A1 Arad – A11 Arad – DN 7 Arad – DN 7 Ilia – A1 Ilia
În zonă se circulă cu maxim 30 km/h. În prezent, traficul este dirijat prin semafoare.
Drumul Margina – Coșava – Coșevița – intrare pe autostradă la Holdea (din direcția Timișoara), este cunoscut ca unul cu trafic greu, intens și plin de gropi. Lipsește tocmai această „bucată” a șoselei de mare viteză, de 13 kilometri, dintre Margina și Holdea (prin Coșava, Coșevița), tronson unde trebuie să se construiască și un tunel pe deasupra căruia vor trece urșii, în habitatul lor natural. Nouă oferte au fost depuse până în data de 10 mai, termenul limită, pentru realizarea autostrăzii lipsă dintre Margina și Holdea.
editor Dan Oancia
Pe aceeași temă:
Trimite articolul
Xdrula, ce faci drula? cat te mosmondesti la un petic de DN? aa, scuze, esti la nivelul “autostrazi”, ma gandesc ca alea is mai complicate, sigur o sa faci vreo 10km/an.
drula, la astia de lucra pe dn trebuia sa vii “cu ranga’, drula!
-
Ce indrugi bre acolo. Lucrarea de acum putea fi evitata daca pesedacii lui Cuc o rezolvau acum 2, 3 sau 4 ani… ca nu ieri a ajuns drumul ala ca dupa bombardament. Si ca veni vorba de lucrarile de acum, in conditiile in care traficul e oricum mare chiar si cu TIR-urile scoase din ecuatie s-au miscat exemplar, avand in vedere ca sapa si refac fundatia drumului de la 0. Asta e primul proiect de anvergura la care chiar vad progrese de la o saptamana la alta, si fac drumul ala saptamanal de 2 luni incoace. Sunt totusi 8 km de drum care trebuie refacut complet, si astia reusesc sa il faca cu trafic care chiar merge, chiar daca la viteza redusa. Deci ciocu mic postace, ca daca nu era pesedica care sa rezilieze aiurea contracte poate pana la finalul anului asta circulam si noi pe autostrada de Nadlac pana la Sibiu…
-
Argumentare securistica:
“pesedaci”, “ciocu mic”, “postac”, “pesedica”. Se vede ca faci drumul ala de doar 2 luni, eu il fac de peste 10 ani, stiu ce s a lucrat si in ce ritm la fiecare noua peticire. Inclusiv ultimul an pentru “anvergura” de 12 km. Daca stii regula de 3 simpla, sa mi calculezi te rog in cat timp va face “drula” ce desene ne arata pe fb. Proiect de anvergura? si transfagarasanul facut in 5 ani vreo 150km ce e? Sper sa circuli doar pe dn urile refacute de drula si pe dx urile si autostrazile facute tot de el. Pana atunci poate dai o geana pe wikipedia sa vezi ce guverne cati km de autostrada or facut. Sa nu uiti sa te stergi la gura.
-
O mare bataie de joc! Chiar nu se poate lucra si noaptea sau in weekend ? Este un drum foarte circulat care ar trebui facut cat mai repede si o lalaie la rahatu ala de 2 luni. Cheltuielile colaterale si pierdera de timp costa de 10 ori mai mult decat sporurile pentru putorile ce o freaca la drumul ala. In 2021 sau 2 inepti cu table in mana sa dirijeze circulatia si 7 sprijina lopeti, parca sintem in evul mediu. Suntem o tara de imbecili!