Organigrama după care funcționează în prezent Primăria Municipiului Timișoara a fost adoptată în iunie 2023, prin Hotărârile de Consiliu Local nr. 230 și 231. Cele două hotărâri de consiliu local au fost contestat de Sindicatul Liber al Salariaților Primăriei Municipiului Timișoara în numele a șapte membri, printre care și Culiță Chiș. Pentru acest din urmă, de altfel, fusese și modificată structura aparatului de specialitate al primarului, instanțele obligând anterior primăria să îi găsească un post de conducere.
„În ultimii trei ani, Sindicatul Liber al Salariaților, care reprezintă 10% din angajații Primăriei, a încercat de mai multe ori blocarea reformei administrative și a reorganizării instituției inițiate de actuala administrație. Astfel, a atacat în instanță atât organigramele administrației, cât și concursurile de angajare lansate. În urma deciziei date azi de magistrații Tribunalului Timiș, Primăria Municipiului Timișoara funcționează în continuare conform organigramei în vigoare”, transmit reprezentanții Primăriei Municipiului Timișoara.
Istoricul organigramelor administrației Fritz
În cei aproape trei ani de când conduce Primăria Timișoara, actuala administrație a schimbat de trei ori organigrama. Prima organigramă a actualei administrații, din 2021, a fost pe rând suspendată și, mai apoi, anulată. Cea de-a doua, aprobată în 2022, a fost declarată legală de Tribunalul Timiș. Aceasta a urmat un traseu mai anevoios prin instanțe: a fost suspendată pentru o perioadă, până s-a întors spre rejudecare, când s-a constatat că nu mai este cazul. S-a judecat și procesul privind anularea acesteia, iar prima instanță a hotărât să dea câștig de cauză primăriei.
Totuși, de-a lungul peripețiilor prin tribunale, directorul fostei Direcțiii Generale Drumuri, Poduri, Parcaje și Rețele de Utilități (DGPPRU), Culiță Chiș, obținuse o hotărâre care a obligat primăria să îl repună șef în aceeași direcție sau să înființeze un post de conducere asemănător. Astfel, ultima modificare majoră adusă prin schimbarea de organigramă a fost înființarea Direcției Generale Proiecte și Lucrări Municipale pentru Sport și Transport Feroviar (DGPLMSTF), la cererea instanțelor judecătorești.
Pe aceeași temă:
Hotărâre a instanței: organigrama Primăriei Timișoara este legală
Trimite articolul
Xdirectia generala p.l.m.s.t.f? si sa mai zici ca nu e la misto toata treaba? amuzanti astia care au pierdut procesu… da’ cre’ ca judecatorii nu inteleg ei ca legea nu se pune cand e vb de revolutia lu’ buna guvernare…
#🤪
ps: pentru ‘telijentii de serviciu: nu ma refeream la procesu’ asta
Din pacate avem o echipa de amatori la primaria Timisoara.
USR a intrat in Parlament cu lozinca “fara penali in functiile publice”!
NU s au tinut de promisiune…cine ii mai voteaza? Smintitii doar!
-
Mai, baiatule, tu mai traiesti ?
Si chiar nu se gasea niciun alt individ mai competent decat Coolitza Kitsch, nu-i asa? Ce penibil! Aceiasi ruginiti in aceleasi fotolii imputite! Sa va fie rusine!
Pai in anul in care trebuie racute reduceri la buget, judecatoria decide reincadrarea incompetentilir si lipitorilor ? E absurd ca un administrator sa nu isi poata alege echipa. Tot e bine ca nu a trebuit incadrat vorbitorul de engleza pe fix aceeasi functie.
-
alege echipa😂🤣😂🤪 io zic ca orice functionar public sa dea concürs (pe bune, nu de-alalalt nici cu lucrari facute de xulescu dar nici cu comisii gen aia cu veterinar care decide directoru filamrmonicii) si sa fie evaluat anual conform legii si sanctionat tot conform legii, ce zici, ori nu ne mai place cu #tontipentrujustitie? sau la usereu legea sunt “eu” pentru ca “acum eu decid”?auzi la ei judecatori tupeu, sa anuleze o concediere abuziva, pai se poa’? asa-i ma dane cu judecatorii astia, nu intelege ei cine tre dat afara ca zice usereu cel incapabil sa faca evaluari ale angajatilor si sa sanctioneze corect😂🤣😂🤪
#🤪