Cei de la Consiliul Județean Timiș cer implicarea cetățenilor dornici să ofere o perspectivă pentru a crea logo-ul județului, o imagine care trebuie să reflecte „în mentalul colectiv elementele esențiale de performanță, tradiție și aspirație”, după cum precizează reprezentanții instituției.
Variantele de design pentru logo au pornit de la patru elemente de identitate care au fost stabilite în cadrul unui proces consultativ, în prezent fiind propuse consultării publice cinci schițe de logo.
Timișenii sunt astfel invitați să participe la alegerea celui mai reprezentativ logo pentru brandul economic al județului Timiș, prin selectarea unei singure variante din cele cinci propuneri, de AICI.
Brandul economic ar trebui să contribuie la creșterea notorietății județului, care le rândul ei va duce la creșterea competitivității, a vânzărilor și a turismului.
Trimite articolul
X“brandul economic al judetului”, auzi. hahahahaha. nici nu e 1 aprilie.
“brandul economic al judetului”,Ar trebui sa fie primaria Timisoara sub inteleapta conducere a USR ului in frunte cu DOMINIC FRITZ si LASCAU