În urmă cu un an, la Timișoara se inaugura cea mai mare investiție în real estate din afara Capitalei, în valoare de 442 de milioane de euro, a companiilor IULIUS & Atterbury Europe. Iulius Town, primul proiect mixed-use din vestul țării, a devenit un reper pentru întreaga regiune, indiferent dacă ne referim la segmentul business, de retail sau social. Deși a fost un an cu provocări, cauzate de pandemie, Iulius Town s-a integrat natural în viața comunității și reprezintă un punct de referință pe harta companiilor, brandurilor de renume și proiectelor culturale.
United Business Center – o comunitate de 30 de companii și 5.000 de angajați
Astăzi, Iulius Town își îndeplinește misiunea de a fi un proiect multifuncțional, care adaugă valoare Timișoarei, înfrumusețează orașul și simplifică viețile locuitorilor. La un an de la inaugurare, ansamblul este principalul pol regional de business, în care s-a consolidat o comunitate puternică și în continuă dezvoltare. Cele trei clădiri de birouri operaționale, cu o suprafață totală de 50.000 mp, au setat noi standarde pe piața office din regiune. Iar prin infrastructura creată, facilitățile oferite și dezvoltarea lor ca parte a unui proiect mixed-use au reușit să convingă nume cu rezonanță că aici este locul potrivit pentru a-și pune în practică planurile de dezvoltare. Peste 30 de companii multinaționale și-au stabilit sediul în Iulius Town, iar numărul celor care lucrează din spațiile office clasa A depășește 5.000.
Clădirile de birouri din Iulius Town nu vorbesc doar despre performanță tehnică, confort și modernitate, ci și despre sustenabilitate. Toate imobilele sunt poiectate și construite în conformitate cu principiile internaționale pentru clădirile verzi, iar dovadă în acest sens stau certificările primite. Mai mult, anul acesta, United Business Center (UBC) 3 a primit distincția LEED Platinum din partea U.S. Green Building Council, fiind singura clădire din afara Capitalei cu cel mai mare rating în materie de sustenabilitate.
Cel de-al patrulea imobil, UBC 0, aflat în construcție, va fi cea mai înaltă clădire de business din țară și un simbol al orașului. Lucrările au ajuns deja la nivelul 13 și avansează conform graficului, astfel că, la final, turnul de birouri va avea 27 de etaje și 155 de metri înălțime. UBC 0 va livra încă 52.000 mp de spații office premium, care vor ajuta la atragerea de noi companii și la crearea de oportunități pentru tineri.
Peste 75 de noi branduri inaugurate într-un an
Iulius Town oferă cea mai mare suprafață de shopping din România (120.000 mp), spațiu ce reunește peste 450 de magazine, cele mai noi concepte disponibile în Europa și branduri în premieră regională. În ultimul an, Iulius Town a adus pentru prima dată în Timișoara branduri precum: Marks&Spencer, Calvin Klein, Liu Jo, Next Kids, Vgeneration, Superdry, New Era, Grid, Vagabond, Intimissimi, Meli Melo deco, Teilor Exclusive, Beautik Haute Parfumerie, C-House Milano, Fenice și multe altele. Peste 75 de noi destinații de shopping & dining au fost deschise în primul an de la inaugurarea Iulius Town. Ansamblul din centrul orașului susține și antreprenoriatul local, prezent în procent de 15% în portofoliul de retail. Urmând trendul cosmopolit, inițiativele locale propun formate inedite, atrăgătoare pentru public, fie că vorbim de magazine, restaurante sau cafenele.
Printre noutățile primului an se numără și inaugurarea celui mai mare centru de fitness din România, al World Class, prima grădiniță cu predare în limba engleză și curriculum britanic, dar și școală primară, Wendy Kids, iar în curând, Cinema City va aduce la Timișoara conceptul de cinema VIP – cină și film all inclusive. Nu în ultimul rând, orașul beneficiază acum de un centru ultramodern de conferințe și evenimente, Iulius Congress Hall, compus din trei săli cu o capacitate totală de 1.000 de locuri.
Iulius Gardens – cel mai efervescent spațiu de socializare outdoor
Toate funcțiunile se întâlnesc în Iulius Gardens, superbul parc creat de la zero, devenit principalul punct de atracție. Vizitatorii sunt impresionați de frumusețea parcului, în fiecare sezon. Iarna, grădina a fost un spectacol de lumină, în primăvară, vedete erau portocalii și multitudinea de flori, iar vara, rățuștele și nuferii de pe lac captează atenția.
Prin peisajul natural, creat de cei peste 4.000 de arbori maturi și 10.000 de arbuști, parcul din centrul orașului este o destinație în sine. Cu atât mai mult în această perioadă, cu restricții cauzate de pandemie, când a devenit și principalul loc în care se desfășoară evenimente cultural – artistice, oferind facilitățile necesare pentru organizarea lor în siguranță. Peste 300 de evenimente s-au desfășurat în Iulius Town în ultimul an, reprezentând o platformă de întâlnire și socializare pentru comunitate. Cinema în aer liber, teatru, spectacole de artă stradală, festivaluri educative, concerte și multe altele au fost acțiunile care au adus timișorenii împreună.
Prin intermediul parcului, Iulius Town a realizat și o conexiune verde cu orașul, alături de investițiile în infrastructură a căror valoare a depășit 13 milioane de euro, care au contribuit la fluidizarea traficului. Tunelul auto continuă să fie un spațiu apreciat dincolo de rolul său funcțional, pentru că reprezintă o galerie de artă urbană atipică prin pereții acoperiți cu lucrări ale unor grafferi internaționali.
Iulius Town Timișoara reprezintă un proiect de regenerare urbană unic în regiune, care schimbă orașul, aducându-și aportul la atractivitatea investițională, mobilitatea urbană, retenția tinerilor prin crearea locurilor de muncă, sprijinirea mediului cultural și valorificarea timpului. Este un proiect pentru comunitate și, mai mult decât oricând, implicat în viața Timișoarei, prin conceptul său în care natura este piesa centrală.
Trimite articolul
XCine are 8000 de angajati companiile care au inchiriat spatii acolo sau cei 8000 lucreaza in spatiile de birouri si care acum lucreaza de acasa,parerea mea ca cu sutele de milioane investite acolo mai bine se construia o superfabrica robotizata la maxim pentru panouri fotovoltaice,instalatii eoliene,baterii pentru toata gama de dispozitive,sau pentru baterii pentru masini electrice,sau de ce nu,o superfabrica de masini electrice,inca avem destule creiere in tara,ceea ce este acum este doar pentru profitul maxim al proprietarilor,in plus,mai ales in contextul actual,nu are nici o perspectiva de viitor pe termen lung,acest tip de afaceri sint pe cale de perimare,in SUA,unde au fost inventate,se inchid sute de mal uri anual.
-
Pe banii tai poti sa deschizi ce vrei, sau tu vrei sa decizi ce sa altii cu banii lor si in ce sa ii investeasca?
Fabrica in mijlocul orasului? Cat de rupt de civilizatia moderna esti ca sa ai asa idei?
-
Ma mir ca ai reusit cu mintea aia franjuri sa integrezi cumva si niste cuvinte tehnice
-
Pentru hocus si mirabel,ca sa intelegeti postarea trebuie sa aveti ceva care se cheama ,, minte ,, si trebuie sa o aveti si antrenata,un antrenament continu dea lungul anilor,si este clar ca sinteti departe tare de acest deziderat,voi faceti parte din cei care sint clientii constanti ai barurilor si cafenelelor, nu numai de la ,,mol,, ci si din alte locuri si faceti parte din cei care orice i ar interesa,foarte putine lucruri dealtfel,deci din cei care isi iau tot ce au nevoie de pe site urile de socializare unde de altfel va petreceti marea majoritate a timpului liber,si se pare ca aveti destul,mai cititi o carte,nicidecum cartea de telefon sau de bucate,vreun site cu stiri economice,ceva util,care sa va umple partea de sus a corpului care pina acum are drept sarcina de baza sa nu dea voie ploi sa ajunga in git,dar si treburile acestea se cam fac la vremea lor,la,voi se pare ca a cam trecut vremea,dar incercarea moarte nu are,in Bucuresti s a trecut la conversia unei cladiri de birouri in spatii de locuit,cel putin asa suna o stire intr un ziar economic,totdeauna o fabrica,o uzina este ceva mai de perspectiva,mai de viitor,vorbim aici si de locuri de munca,de export,si nu a spus nimeni ca respectiva fabrica sau uzina sa se construiasca in centrul orasului,centrul orasului e rezervat de diversele ,, poluri ,, de concentrare a unui nou stil,de viata,a unui nou mod denumit ,, viata intre betoane,, si viata intre magazine de ,, firma ,, si cafenele,baruri, terase,cluburi etc da , asta e viata de perspectiva , de viitor , ce fabrici,ce uzine,a trecut moda lor,acum vrem cu totul altceva.
-
Daca mai dureaza criza asta, si companiile din IT realilzeaza ca sunt cel putin la fel de eficiente cu angajtii lucrand de acasa, intrati in faliment. In doi ani, veti trece la conversia cladirilor in apartamente si le veti scaote la vanzare bucata cu bucata.
Dar despre salariile angajaților nu se spune nimic? Poate afla și lumea cu o casiera de la Auchan încasează 1700 de lei și muncește de ii sar capacele, poate afla lumea cum se face un interviu la angajare în IT și după luni de Sfântu așteaptă, dacă te angajează îți dă un salariu de 1400 de lei… Și câte și mai cate