Conform cititorului nostru care ne-a contactat, cele trei femei, asistente la Spitalul Victor Babeș din Timișoara, și-au comandat shaorma cât erau la spital, observând la un moment dat că produsele au un gust suspect. Soția cititorului nostru a mâncat cel mai mult – jumătate de shaorma, și a trebuit să stea internată.
„Trei asistente, nevasta mea și două colege. Au «dat» pe Google și au văzut shaormeria respectivă – la Shaorma 100% original de pe strada Socrates. Soția mea a mâncat jumătate, la nevasta mea s-a manifestat cel mai agresiv. Celelalte două persoane au luat două guri din sharoma. A venit doctorița de gardă și le-a controlat, probabil carnea era neprăjită corespunzător sau erau sosuri alterate. Trei zile de perfuzii, antibiotic. Am vorbit cu doamna care se ocupă de shaormerii. Am spus – doamnă aruncați ce aveți, să nu mai vină și altcineva. I-am spus să plătească spitalizarea. Eu aș fi vrut să scoatem factură cu spitalizare și să plătească. Între timp am sunat și la CJPC: domnul Susanu (șeful CJPC) a spus că va merge în control. Consider că este un lucru foarte grav, ținând cont că este vorba de alimentație publică”, a spus B. O, soțul uneia dintre asistente.
Directorul Protecției Consumatorilor din Timiș a declarat pentru Tion că în cel mai scurt timp va avea rezultatele cercetărilor.
„Am primit aceste informații. Ne-am mobilizat în acest sens, chiar dacă nu a existat toată procedura de reclamație, și în cel mai scurt vom avea și rezultatele cercetărilor”, a declarat Sorin Susanu, directorul Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Timiș, pentru Tion.
Reprezentanții fast-food-ului transmit că nu au mai primit reclamații în acest sens și că l-au invitat pe reclamant în bucătăria și locul de depozitare destinat alimentelor.
„Comandă de carne și de chifle primim de trei ori pe zi. Eu i-am zis domnului dacă poate demonstra că s-a îmbolnăvit de la noi, având în vedere că vindem peste o mie de bucăți de shaorma pe zi și nu ma mai primit alte reclamații. Domnul a spus că va merge la Protecția Consumatorului. I-am cerut să ne demonstreze că soția dumnealui s-a îmbolnăvit de aici. Până în momentul de față nu am mai auzit nimic, nu am mai primit reclamații. L-am invitat să vină cu ochii lui să vadă locația respectivă, în bucătărie, unde e depozitată marfa, domnul, poate soția a luat din alt loc boala, domnul părea ferm convins că de la noi”, a declarat pentru Tion o reprezentantă a fast-food-ului.
Citiți principiile noastre de moderare aici!