Renault Kadjar nu este o maşină ieftină, dar nici scumpă pentru clasa sa, porneşte de la puţin peste 18.000 de euro, pentru versiunea de bază, ajunge la 28.000 de euro pentru versiunea full options.
Kadjar se situează între Captur, destinat clasei B şi Koleos, pe segmentul D. Având concurenţi Volkswagen Tiguan sau Nissan Qasqai, creaţia francezilor va avea de dus o luptă grea pe o piaţă auto tot mai diversificată şi mai restrânsă.
Kadjar se distinge printr-un design exterior fluid și atletic și un interior rafinat, la dispoziţia şoferului fiind conectivitatea avansată oferită de sistemul R-Link 2® și o experiență plăcută la bord prin echipamente inovatoare și practice. Kadjar propune trei motorizări Energy, 1,2 litri pe benzină, respectiv 1,5 şi 1,6 litri diesel. Prețurile pornesc de la 18.200 euro cu TVA, inclus pentru versiunea Life Energy TCe 130. Prin programul RABLA 2015, pornește chiar de la 15.750 euro, TVA inclus, pentru versiunea LIFE Energy TCe 130.
O experienţă plăcută la condus, cu o poziţie bună pentru şofer şi acces facil la instrumentele de bord, Kadjar pare să fie o bună opţiune, de luat în seamă pentru cei care se gândesc la un autoturism nou.
Citiți principiile noastre de moderare aici!