Locuitorii din zonă, și nu numai, au de suferit prin prisma faptului că pe acest drum este un trafic foarte greu, fiind multe camioane care tranzitează drumul și care lasă în urmă gropi și denivelări deoarece unii transportatori nu respectă tonajul. Lucrarea care se realizează de Consiliul Județean Timiș este una de reciclare, de reparații curente la acest tronson de drum „călcat” de multe ori de mașini prea grele.
„Avem un trafic foarte greu în această zonă, un trafic mare, intens, dar sper că pe parcurs vom găsi variante astfel încât acest trafic să fie respectat de toți transportatorii. Fac un apel, din nou, la transportatori, să respecte tonajul pe drumurile județene, să respecte regulile de circulație, să respecte restricțiile și investițiile pe care le facem de la consiliul județean pentru cetățeni”, a spus Călin Dobra, președintele Consiliului Județean Timiș.
Pe acest drum, limita de tonaj este de 25 de tone, conform reprezentanților CJ TImiș. Depășirea de tonaj pentru drumurile județene din Timiș înseamnă peste 40 de tone, dacă transportatorul are autorizație specială. Se eliberează autorizații speciale de tonaj, în funcție de drum și portabilitatea acestuia, de la 12 tone la 40 de tone.
Trimite articolul
XMai bine investeau într-un cantar pt autocamioane. Dar sunt tot firmele lor asa ca mai bine repara de 100 de ori pe banii noștri. Mi-e silă…
-
Exista cantar la Alios, da toti cei care pot lua masuri sunt mituiti de firmele de transport.De 15 ani se cara balast cu bascule de 60 de tone pe acest traseu si nimeni nu-i opreste.
Asta si cu astuparea gropilor de la Dumbravita la Giarmata este largirea la 4 benzi a Dj691,promisa de dl Dobra?Cam inghesuita largirea…
-
Corect !!
A reusit sa treaca dl Dobra de santierul largirii la 4 benzi a DJ 691 si sa ajunga la Pischia?Pe santierul dintre Dumbravita si Giarmata cum merg lucrarile,ce s-a constatat cu ocazia vizitei de lucru?Sunt conform graficului lucrarile?Vai si-amar de ea administratie…
Daca tot nu rezolva problema zecilor de basculante ce tranzitează zilnic acest drum , propun sa îl reabiliteze astfel încât să susțină traficul de peste 25t.
Cat despre lărgirea spre A1, cei de la cjt mi au comunicat printr-un mail că va începe în luna august. Vom vedea.
-
Aha! pana in luna august rezolva cumva o ruta alternativa intre Giarmata si Dumbravita ca sa se poata circula cand va fi santierul deschis pe zeci de ani incepand din august 2020?!?
Dobra marele agarici in infrastructura judeteana!
Vai de noi!
Ca Dobra oricum e o cauza pierduta definitiv, atata doar ca el e senin in continuare!-
n-au mentionat de ruta alternativa. ne minteau acu ceva vreme cu o legatura la 4 benzi pe la sanandrei, asta ar putea fi una.
-
Totusi, dar unde este emulsia care se pune inainte de a se asfalta…. Dobra, mare mascarici!..sper sa nu mai avem pe nimeni din PSD la conducere dupa alegeri…astia chiar ne readuc inapoi in evul mediul..