MediaMax 2019, eveniment de talie înaltă, organizat pentru al șaselea an consecutiv de trustul de presă Inform Media Press, a fost un seminar de marketing, vânzări și antreprenoriat, care s-a bucurat de aprecierea participanților. Întâlnirea a avut loc miercuri, 16 octombrie, și s-a desfășurat în elegantele spații ale Iulius Congress Hall, sala Mozart, din cadrul Iulius Town.
Evenimentul a reunit numeroși reprezentanți din diverse medii de afaceri din Timișoara, mai vechi sau mai noi colaboratori, unii cu firme care deja și-au căpătat notorietatea, alții cu afaceri la început de drum, dar cu toții interesați să afle cele mai noi metode la îndemâna firmelor pentru a-și promova produsele, astfel încât ele să atragă atenția publicului țintă și să i-o mențină mereu vie.
Publicațiile din trustul de presă Inform Media Press, fiecare cu peste 20 de ani de existență pe piață și devenite foarte cunoscute în rândul publicului consumator de presă, fie ea tipărită sau online, au oferit din nou variante interesante de promovare pentru firme.
Speaker-ul ediției din acest an a fost Răzvan Spiridon, specialist cu experiență de 20 de ani în televiziune și presa scrisă și care în ultimii an s-a axat pe cercetarea și crearea de rețele de vânzări solide. În prezentarea sa, care a dat naștere și unor dezbateri, Răzvan Spiridon a evidențiat necesitatea unui echilibru între folosirea mediului online și a celui offline. Arătând avantajele fiecărui mod de a a face publicitate, atât în presa scrisă, cât și în cea online, el a subliniat necesitatea ca firmele să se promoveze atât prin susținerea de campanii în presa scrisă, cât și folosind mediul online, ca o necesitate a zilelor noastre. Dar cu echilibru în toate. Numai păstrând acest echilibru poate o firmă avea certitudinea că mesajul pe care dorește să îl transmită consumatorului este bine înțeles și reținut, astfel încât să îi aducă foloase care să se materializeze prin creșterea vânzărilor și a numărului de clienți. Și și-a susținut ideile explicând modul în care creierul uman preia și reține mesajele, modul în care selectează din bombardamentul informațional al ecranelor, unde informația se succede cu rapiditate. Pe de altă parte, a subliniat Răzvan Spiridon, presa scrisă prezintă avantajul că îi permite beneficiarului de informație revederea brand-lui de mai multe ori pe unitatea de timp. În online, totul se succede rapid, pe când cititul îi permite omului să analizeze la detaliu, să revină asupra informației ori de câte ori dorește sau are nevoie să aprofundeze informația primită. Și din nou apare necesitatea echilibrului în toate, între mediul online și cel scris, care până la urmă îi asigură fiecăruia receptarea informațiilor utile pentru viața de zi cu zi.
Citiți principiile noastre de moderare aici!