Articolele sunt destinate publicului larg, atât amatorilor de mişcare, cât şi sportivilor de performanţă. Produsele comercializate sunt dedicate activităţilor zilnice şi sporturilor indoor şi outdoor (schi, snowboard, ciclism, înot, alpinism, tenis, patinaj, sporturilor de echipă, fitness, bodybuilding etc.).
„Odată cu inaugurarea noului magazin Hervis din Timişoara ne-am propus să aducem un concept occidental relativ nou pentru piaţa din România, bazat pe un mix de mărci puternice şi o politică de preţ extrem de agresivă. Ne adresăm atât persoanelor care aleg un stil de viaţă relaxat şi se îmbracă sport, cât şi sportivilor care vor găsi la Hervis echipamentul de care au nevoie”, a declarat Roland Biladt, director de vânzări Hervis Sports România. Produsele disponibile în magazin aparţin unor branduri cum ar fi Adidas, Nike, Puma, Columbia, Wilson, Fischer, Kilimanjaro, Atomic, Mammut, Rossignol şi Kettler. Roland Biladt a precizat că magazinul vine în întâmpinarea cerinţelor exigente ale clienţilor, acoperind cu cele peste 30.000 de produse o gamă variată de îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii vestimentare şi echipament sportiv de cea mai bună calitate, la cele mai bune preţuri. „Scopul nostru este să aducem activităţile recreative şi sportul la stadiul de normalitate, aşa cum este în toate ţările occidentale la care ne place să ne raportăm”, a adăugat directorul de vânzări de la Hervis Sports România.
Magazinul din Timişoara este al zecelea deschis de Hervis Sports în ţara noastră, din 2007 şi până în prezent, după cele din Bucureşti, Cluj-Napoca, Târgu Mureş, Sibiu, Oradea, Arad şi Brăila. Compania are peste 160 de angajaţi în România.
M.M. H.
Citiți principiile noastre de moderare aici!