BRD, băncă de primă mărime din economia României și din spațiul economic european, a propus facultății de profil din UVT o contribuție dedicată amenajării unui nou spațiu de co-working, partea a rețelei BRD HUBs, destinat studenților și cercetătorilor de aici.
Astăzi, la sediul FEAA- UVT a avut loc inaugurarea acestui spațiu special de co-working, în prezența reprezentanților UVT și BRD, dar și a studenților, cadrelor didactice și a altor invitați. Universitatea a fost reprezentantată de rectorul UVT, Marilen Gabriel Pirtea, prorectorul UVT, Flavia Barna, decanul FEAA, Claudiu Boțoc, alături de care s-au aflat Nicola Carabenciov, Director Regional Retail la BRD – Groupe Societe Generale, și Mihaela Arsu, Expert Marketing la BRD – Groupe Societe Generale.
„Ne bucură faptul că la FEAA am diversificat de astăzi și mai mult condițiile de învățare și colaborare. Aici, în noul spațiu ce face parte din rețeaua BRD HUBs, studiul va deveni mai confortabil iar activitățile de timp liber vor fi mai adaptate așteptărilor, într-un loc în care se întâlnesc studenții care lucrează la proiecte comune sau individuale. Hub-ul este complet dotat și pregătit cu infrastructură, pentru studii sau proiecte aplicative. Le mulțumim partenerilor de la BRD pentru determinarea constantă și implicarea în acest proiect comun”, a spus rectorul UVT, Marilen Gabriel Pirtea.
„Pentru a pregăti lideri de viitor implicați și acordați cu vremurile, este nevoie să le facilităm un proces educațional adaptat pentru învățarea continuă, ori pentru gasirea vocației, indiferent de ruta aleasă. Rețeaua BRD HUBs înseamnă spații în care studiul este mai confortabil și timpul liber este petrecut cu rost, în care se întâlnesc oameni cu aceleași valori și interese și în care studentii își vor putea cultiva curiozitatea. Anual, sute de mii de studenți vor avea acces la spații moderne precum amfiteatre, laboratoare, biblioteci, zone de co-working si relaxare. BRD HUBs vor găzdui și evenimente diverse care au în centru cele mai importante și relevante teme pentru noile generații.
Indiferent ce vor să fie tinerii de mâine, fie că încă își caută vocația sau că vor să încerce antreprenoriatul, că sunt deja implicați activ în profesia la care aspiră sau vor să își dea timp să o găsească, la BRD ne propunem să le fim alături, indiferent de drumul ales. Sustinem universitati din întreaga România, de la cele tehnice și de științe exacte la cele generaliste și umaniste, concentrându-ne pe nevoile studenților atât în timpul cursurilor cât și în afara lor. A investi în educație înseamnă a asculta vocile tuturor tinerilor”, a subliniat Nicola Carabenciov, Director Regional Retail la BRD – Groupe Societe Generale.
Citiți principiile noastre de moderare aici!