Cu toate acestea, clienţii companiilor E.ON Gaz România şi E.ON Gaz Distribuţie au la dispoziţie în prezent o gamă largă de posibilităţi de achitare a facturilor prin intermediul multiplelor soluţii de plată oferite de BRD – Groupe Société Générale, ING, Banca Transilvania, UniCredit Ţiriac, Banca Comercială Carpatica, MKB Romexterra, Creditcoop, PayPoint şi Payzone. Efectuarea plăţii facturilor prin intermediul tuturor acestor canale de încasare este sigură, transferurile se efectuează fără întârzieri şi nu se percep comisioane.
În judeţul Timiş, facturile emise de companiile E.ON pot fi achitate la 42 agenţii BRD – Groupe Société Générale, nouă agenţii ING Bank, 17 agenţii ale Băncii Transilvania, nouă agenţii ale Băncii Centrale Cooperatiste Creditcoop, 12 agenţii ale UniCredit Ţiriac, cinci agenţii ale Băncii Comerciale Carpatica, o agenţie a MKB Romexterra, 93 de puncte de încasare PayPoint şi 12 puncte de încasare Payzone.
În municipiul Timişoara, facturile emise de companiile E.ON pot fi achitate în 149 de locuri, dintre care 35 agenţii BRD – Groupe Société Générale, opt agenţii ING Bank, 15 agenţii ale Băncii Transilvania, două agenţii ale Băncii Centrale Cooperatiste Creditcoop, 11 agenţii ale UniCredit Ţiriac, patru agenţii ale Băncii Comerciale Carpatica, o agenţie a MKB Romexterra, 65 de puncte de încasare PayPoint şi opt puncte de încasare Payzone.
Clienţii care nu sunt familiarizaţi cu metodele moderne de plată a facturilor au posibilitatea de a achita facturile în numerar, la majoritatea punctelor de încasare ale instituţiilor nominalizate anterior. Totodată, facturile de gaze naturale şi servicii pot fi achitate folosind instrumentele moderne bancare de plată puse la dispoziţie de partenerii E.ON: plata prin intermediul cardului bancar (ATM şi POS), plata prin Debit Direct, serviciul Internet Banking, virament bancar, precum şi plata prin intermediul altor dispozitive speciale specifice acestor bănci.
Citiți principiile noastre de moderare aici!