Robert Koren, vicepreședinte al companiei Starwood, care deţine brandul Sheraton, a anunţat că societatea pe care o reprezintă caută oportunităţi de extindere agresivă în zona Balcanilor. Pe lista investiţiilor se găseşte şi România, cu două noi hoteluri, la Cluj şi la Timişoara.
„Căutăm posibili parteneri şi oportunităţi agresive de extindere în Muntenegru. În luna septembrie am semnat în Serbia, vom deschide în 2019 un hotel în Belgrad. De asemenea, căutăm oportunităţi în Croaţia, dar şi aici în România. Purtăm deja negocieri în acest sens, în alte oraşe, vrem să creăm un fel de conexiune în formă de triunghi, căutăm proprietarii şi locaţiile potrivite în Cluj-Napoca şi Timişoara, unde vrem să deschidem hoteluri sub marca Sheraton sau Four Points by Sheraton. România este un punct foarte important pentru întâlniri de orice gen, de exemplu pentru oamenii de afaceri”, a declarat Robert Koren, care este și director regional Europa de Est Starwood, conform Mediafax.
Potrivit reprezentantului companiei, principalele probleme legate de realizarea unui asemenea hotel Sheraton sunt legate de existenţa finanţării necesare atingerii standardelor cerute de un asemenea hotel.
Koren a admis că există deja discuţii, dar că proprietarii hotelurilor care ar urma să primească licenţa Sheraton au probleme cu obţinerea unor credite de la bănci, acestea fiind mai greu de realizat în această perioadă.
Pentru hotelul Howard Johnson din Bucureşti, care a primit licenţa Sheraton, negocierile au durat doi ani, iar investiţiile necesare obţinerii standardului de cinci stele impus de operatorul Sheraton sunt apreciate la 5 – 6 milioane de euro.
Citiți principiile noastre de moderare aici!