Twitterfox, Tweetdeck, Retweet – toţi aceşti termeni, stranii şi de neînţeles la prima vedere, sunt foarte familiari utilizatorilor serviciului Twitter. Twitter este de fapt un site web (www.twitter.com), unde pasionaţii de comunicare îşi pot face cont, în mod gratuit, şi pot transmite mai apoi mesaje de maximum 140 de caractere. Pot „urmări” („follow”), alţi utilizatori Twitter, pentru a primi mesajele acestora şi pot avea la rândul lor „urmăritori”. Astfel, comunicarea virtuală, deşi condensată în 140 de caractere, devine mult mai rapidă şi mai interactivă.
La prima ediţie a TweetMeet de la Timişoara se va discuta despre importanţa reţelelor sociale, despre felurite aplicaţii care pot fi folosite pentru a eficientiza campaniile de advertising online, posibilităţi de monitorizare a rezultatelor, bune practici în utilizarea Twitter şi alte subiecte conexe cu tema aleasă. Mai mult, vor avea loc şi câteva prezentări, susţinute de oameni pricepuţi în domeniul online. Andrei Marin (Dream Production) şi Petre Gherman (thankyou.ro) vor vorbi despre experienţa companiilor pe care le reprezintă în raport cu Twitter. Tudor Totolici (MB Dragan) va lansa o dezbatere despre eficienţa reţelelor sociale în promovare, iar Dan Ştefancu (deceblog.net) va atinge problema „practicilor rele” în utilizarea Twitter şi Facebook.
Evenimentul este organizat de Cristina Puţan, PR specialist, şi Alexandru Bleau, „antreprenor plin de idei”, aşa cum se descrie pe blogul personal.
„Ne dorim să aducem în offline oamenii şi experienţa lor din online. În TweetMeet vedem interacţiune, idei constructive şi business local în dezvoltare. Totul într-un cadru cât se poate de informal. Din acest motiv am ales să invităm utilizatorii de Twitter timişoreni într-o cafenea”, spun organizatorii. Prima ediţie TweetMeet va avea loc vineri, 6 noiembrie, de la ora 17, în 700 Cofee & Lounge.
Cei care doresc să participe la TweetMeet se pot înscrie dând un RT cu mesajul „Particip la #Tweetmeet. Cine mai vine?” sau scriind un articol pe blogul propriu despre eveniment, care poate să includă şi propuneri despre cum să se desfăşoare întâlnirea, cu menţiunea: „Articol scris pentru #Tweetmeet”. Pentru cei mai conservatori, pe pagina de internet a evenimentului, www.tweetmeet.ro, există un formular de înscriere. Primii 40 înscrişi la eveniment vor primi din partea organizatorilor o cafea sau un ceai.
Citiți principiile noastre de moderare aici!