Miercuri, 9 august, consilierii locali vor dezbate și vota Studiul de Fezabilitate (SF) și indicatorii tehnico-economici pentru obiectivul de investiție „C9b. Inelul IV Vest: conexiunea Str. Gării – Bd. Dâmbovița”.
De întocmirea acestui SF s-a ocupat o asociere condusă de firma FIP Consulting din București, care a lucrat cu încă șase societăți: Gauss, PFA Batovschi Corneliu Traian, Urban Proiect Grup, Novensa, Vireo Enviroconsult și Walhalla Invest Prodcomimpex. Valoarea contractului, semnat în toamna anului 2021, a fost de 1,1 milioane de lei, echivalentul a aproape 220.000 de euro. Documentația ar fi trebui să fie gata în 210 zile, lucru care nu s-a întâmplat.
În septembrie 2022, proiectanții prezentau primele randări cu cel mai nou pod din Timișoara. Podul va completa partea vestică a Inelului IV și va lega zona Mehala-Ronaț-Blașcovici de Dâmbovița și Calea Șagului.
Potrivit SF-ului, valoarea totală a investiției, care trebuie aprobată de aleșii locali, se ridică la 207.483.048 de lei, cu TVA inclus, aproape 42 de milioane de euro. Intervențiile ar urma să se facă pe două tronsoane:
- tronson 1 – Intersecție Str. Ion Barac – Bd. Dâmbovița ÷ Splai N. Titulescu, inclusiv pod Bega; cu o valoare totală a investiției de 134.507.531 de lei,
- tronson 2 – Intersecție Splai N. Titulescu ÷ Str. Gării – platforma Solventul; cu o valoare totală a investiției de 72.975.516 de lei.
Odată aprobați indicatorii tehnico-economici și SF-ul, se poate trece la elaborarea Proiectului Tehnic.
La finalul lucrării, conexiunea str. Gării – bd. Dâmbovița ar trebui să includă patru benzi de circulație rutieră, două linii de tramvai, pistă de biciclete pe ambele sensuri (cu lățime de min. 1,5 m, delimitate de carosabil), trotuar pe ambele sensuri (cu lățime de min. 2 m), zonă verde, 700 de metri de drum nou construit și un pod peste Bega.
Pe aceeași temă:
Trimite articolul
XDoar pretul platit si nervii vor fi in valoare de 40 de milioane dar la sfarsit toate celelalte cifre din proiect vor fi supra 2. Bine ca macar se face ceva. Nici in afara nu mai e ce a fost odata trebuie sa am mai multi bani sa nu am contact cu clasa muncitoare, ma obosesc aoaritiile astea publice nespus. Multa sanatate, un mic frustrat si eu
-
Du-te cu D-zeu. Si nu mai fi asa frustrat, aoritule.
Super. Dati-i bataie cu implementarea.
Nu se va inchide nici un inel 4, pt ca in continuare nu se face absolut nimic de ani de zile pt segmentul dintre sever bocu si aradului. E penibil pur si simplu si inexplicabil de ce nu se face nimic pe segmentul ala. Nu trebuie pod, nu trebuie pasaj. E teren drept si totusi ignorat total.
sunt absolut convins ca ei cand zic SF se refera la ceva de domeniul stiintifico-fantasticului :)))))) Cam asa e o lucrare de o asemenea anvergura pentru administratia locala din Timisoara
😂 si podul peste liniile CFR?
-
Se construieste, numai ca e pasaj, nu pod si e pe sub linii, nu peste ele.
-
acolo se face pasaj subteran nu pod, lucrari care au si inceput deja, e adevarat cam de multicel