„Pentru 2015 noi prevedem o creştere a pieţii de 10% a cifrei de afaceri”, a spus miercuri, la Timişoara, Dan Ostahie, directorul unuia dintre principalii competitori de pe piaţa magazinelor din domeniul electro-it. Iar Timişoara este vârf de lance în interesul pentru produse noi.
Televizoare ultra HD, aparate foto scumpe, laptopuri performante, telefoane de ultimă generaţie, aparatură electro-casnică tot mai performantă, toate acestea sunt preferatele românilor. Deși valoarea salariilor nu crește, la vânzările la această categorie de bunuri a trecut de mult criza.
Vânzări în continuă creştere, cu aceasta se mândreşte Dan Ostahie, conducătorul Altex, unul dintre principalii competitori de pe piaţa de specialitate. Prezent la Timişoara pentru deschiderea unui nou magazin din oraş, al doilea, el spune că o asemenea investiţie merită. Chiar dacă vorbim de o suprafaţă de expunere de 2400 de metri pătraţi.
„Anul trecut am avut creşteri ale cifrei de afaceri de peste 30 de procente. Anul acesta prognozăm o creştere de 10% a pieţii, în jur de 20% a firmei noastre”, a declarat Ostahie.
El spune că un asemenea magazin de dimensiuni mari merită din plin: „Nu se mai poate vorbi de investiţii cu bătaie pe termen lung, a trecut vremea acestei gândiri economice”.
„Eu cred că Timişoara oferă perspectiove bune, este un pol de creştere, se construieşte, se investeşte şi ştiu că aici este cea mai mică rată a şomajului din România. Deci există perspective. Oamenii vor întotdeauna produse mai bune, mai performante”, a mai spus Ostahie.
Comerţul de specialitate a depăşit etapa crizei, mai spune acesta.
„Noi am cumpărat terenul aici în 2008. atunci nici nu se punea problema unei investiţii, erau la pământ vânzările. Acum perspectivele sunt evidente, vânzările cresc semnificativ”, a încheiat Ostahie. Despre evoluţia pieţii el a mai spus că este posibilă o creştere şi mai mare, prin apariţia unor noi modalităţi de creditare, lejer de realizat, cu dobânzi în continuă scădere.
Citiți principiile noastre de moderare aici!