La Direcţia Patrimoniu, Compartimentul Pompe Funebre – casieria de pe Bd. 3 August nr. 17 va funcţiona după următorul program:
– 20-24 decembrie 2010: între orele 9.00-12.00
– 25-26 decembrie 2010: liber
– 27-31 decembrie 2010: între orele 9.00-12.00
– 1-2 ianuarie 2011: liber
– 3-7 ianuarie 2011: între orele 9.00-12.00
– 8-9 ianuarie 2011: liber
Din data de 10 ianuarie 2011 va fi reluat programul cu publicul după orarul normal de funcţionare.
Potrivit reprezentanţilor municipalităţii, Serviciul Autorizare Publicitate şi Comerţ şi-a întrerupt deja programul cu publicul pentru a se reorganiza în vederea transferării unor atribuţii la viitoarea Poliţie locală.
Serviciul Fond Funciar îşi va suspenda programul cu publicul începând cu data de 23 decembrie 2010.
Serviciul de Evidenţă a Persoanelor îşi va relua programul de lucru cu publicul din data de 3 ianuarie 2011.
La Serviciul de Stare Civilă, în perioada 20-31 decembrie 2010 va fi program normal cu publicul la înregistrări nou-născuţi şi înregistrări decese, cu excepţia sărbătorilor legale. Sâmbăta, duminica şi în zilele de sărbători legale decesele vor fi înregistrate între orele 9.00-11.00. Programul de lucru cu publicul va fi reluat din data de 3 ianuarie 2011.
La Direcţia Dezvoltare, Infocentrul Turistic din Timişoara va fi deschis în zilele de 24 şi 31 decembrie 2010, între orele 9.00-15.00.
Serviciul Centrul de Coordonare pentru Reabilitarea Cartierelor Istorice va avea program între orele 8.00-14.00 în zilele de 24 şi 31 decembrie 2010.
Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară va continua distribuirea produselor alimentare din stocurile de intervenţie ale UE la sediul de pe strada I. Plavoşin nr. 21 până la sfârşitul anului, mai puţin în zilele de 24 şi 31 decembrie 2010.
La Direcţia Fiscală, Biroul Consiliere Cetăţeni, Registratura şi Compartimentul Impuneri Mijloace de Transport Persoane Fizice şi Juridice vor prelua şi vor înregistra toate declaraţiile contribuabililor persoane fizice şi juridice.
Biroul Evidenţă Contribuabili şi Încasări Bugetare va încasa doar obligaţiile constând în amenzi, încasarea impozitelor şi taxelor locale urmând să fie reluată începând cu data de 10 ianuarie 2011.
Serviciile de specialitate din cadrul direcţiei vor elibera certificate de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local atât pentru persoane fizice, cât şi pentru persoane juridice. Atenţie însă, în perioada 18 decembrie 2010 – 9 ianuarie 2011, în cazul persoanelor fizice certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local va fi eliberat în baza evidenţei plăţilor existente la data de 17 decembrie 2010.
Nu uitaţi că Primăria Timişoara oferă şi posibilitatea de a completa şi trimite formulare online pentru anumite situaţii, pe site-ul instituţiei, www.primariatm.ro, după cum urmează:
– Declaraţie de începere a lucrărilor (cerere tip conform Ordinului nr. 839/2009);
– Declaraţie de încheiere a lucrărilor (cerere tip conform Ordinului nr. 839/2009);
– Cerere eliberare duplicat AC/CU;
– Cerere pentru aprobarea lucrărilor de construcţii pentru imobile fără AC conform Legii 50/1991;
– Cerere scutire impozit (doar pentru anul în care s-a executat lucrarea).
– Solicitare eliberare plan de situaţie/plan încadrare în zonă/extras din PUG/PUZ/PUD.
– Eliberare adeverinţă privind terenurile agricole deţinute;
– Solicitarea unui plan de aplicare a Legii Fondului Funciar.
– Notificarea vânzărilor de lichidare;
– Notificarea vânzărilor de soldare.
Pentru alte informaţii, sugestii şi reclamaţii puteţi apela Serviciul Call Center al Primăriei Timişoara, sunând la numărul de telefon 0256/ 969. Call Center-ul va funcţiona până în data de 23 decembrie 2010 şi îşi va relua activitatea din 3 ianuarie 2011, cu un program de lucru între orele 8.00 şi 22.00, de luni până vineri.
Citiți principiile noastre de moderare aici!