Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România va trebui să decidă între cele opt firme care s-au arătat interesate pentru lotul 1, de 9,5 kilometri, şi între alte nouă oferte depuse în cadrul licitaţiei privind proiectarea şi execuţia autostrazii Timişoara-Lugoj pentru cel de-al doilea lot, în lungime de 25,62 kilometri.
Pe lista totală de 17 companii sau consorţii se regăsesc şi „cunoştinţe” mai vechi ale CNADNR şi ale Ministerului Transporturilor. Aşa sunt, de exemplu, compania italiană Astaldi sau spaniolii de la FCC Construction, firme care, reunite într-un consorţiu, realizează şi autostrada Arad-Timişoara şi centura Aradului în regim de autostradă.
Astfel, pentru lotul 1 al autostrazii Timişoara – Lugoj au fost depuse oferte din partea companiilor Straco-Azvi-Studio Corona, UMB-Tehnostrade-Carena, Doprastav-CCCF Timişoara, Vega-Selina-Consitrans, Balzola-Rover Alcisa sa-Puentes, Magenta-Assignia-Simarc-Specialist Consulting SRL, Eureca şi Confort-MonteAdriano-Viaponte Projectos e Consultoria de Engenharia.
Pentru lotul 2 al autostrazii Timişoara-Lugoj au fost depuse oferte din partea companiilor Impresa Pizzarotti-Impregilo-Pomponio, Tirrena Scavi-Condotte-Cossi, FCC Construction, Copisa-OHL- Soares da Costa, Lena-Gabriel Couto-Amandio Carvalho-Tehnologica Radion-Rosas-Arcadis, Max Boegl-Astaldi-Euroconstruct-Tancrad-Primacons, Viarom-Vectra-Tractebel, Strabag, SCCF Iasi-Colas-Egis.
M. Horescu
Citiți principiile noastre de moderare aici!