Stoia a anunţat, vineri, că se va face o inventariere a tuturor societăţilor comerciale care desfăşoară astfel de activităţi şi că lucrurile se vor schimba. Şi asta, pentru că administraţia oraşului pierde bani, spune edilul.
„O foarte importantă sursă de bani, pe care primăria nu o utilizează – chiar ieri am discutat cu dl Robu – sunt societăţile comerciale care desfăşoară activităţi de întreţinere, reparaţii service auto, spălătorii auto… Din informaţiile pe care le am, majoritatea covârşitoare a acestor societăţi comerciale lucrează în afara legii. Nu au autorizaţii de funcţionare. Unii se prevalează de faptul că au autorizaţie de mediu, de la Direcţia de Mediu judeţeană, nu cea a primăriei. Urmează să facem o inventariere (…) Sunt şi pe terenul primăriei şi pe terenul lor. În general sunt pe terenul primăriei… Şi cei care plătesc plătesc pe fişă de calcul, nu ai un control exact… Au găsit o formă foarte interesantă, ca să vedeţi că românii sunt inventivi, să nu ai ce să le faci. Se aduce maşina la service şi se face comodat pe perioada cât se face maşina, cât durează reparaţia, se iau banii şi tot aşa… Sunt bani mulţi. Primăria nu-şi face treaba, dar o să-şi facă treaba de acum încolo, le vom verifica. Lucrurile trebuie lămurite (…) În momentul în care primăria închiriază, pune la dispoziţia cuiva un spaţiu, primăria trebuie să facă regula, respectând legislaţia bineînţeles. Noi închiriem o cameră, ăla nu plăteşte şi îţi trebuie sentinţă să îl dai afară”, a afirmat viceprimarul Traian Stoia.
Citiți principiile noastre de moderare aici!