În săptămâna care a ajuns la final, constructorul variantei de ocolire Timișoara Sud a intervenit în mai multe locuri. S-a lucrat în zona Utvin, Chișoda și Moșnița Nouă.
„Echipele Tirrena Scavi, antreprenorul variantei de ocolire Timișoara Sud, au pregătit, săptămâna aceasta, platformele pentru forajele la piloții podului de la intersecția DN 59 Timișoara – Moravița cu centura, iar vineri au început și forajele. La această poziție kilometrică – km 5+366 – se va amenaja un nod rutier cu pasaj și un sens giratoriu la nivel pentru DN 59.
Ce s-a mai lucrat pe restul șantierului? Cercetările arheologice sunt în derulare la situl 7, în zona Utvin continuă demolările, forajele la podețe, umpluturile cu pământ, stabilizările de teren, devierile de canale ANIF. S-a mai lucrat la piloții pasajului peste drumul existent spre Mănăstirea Șag și Poligon, în zona Chișoda, la elevațiile unui podeț și la nivelări în cotă, în zona Moșnița Nouă”, transmit reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara.
Centura de Sud leagă ieșirea din Timișoara spre Utvin, Sânmihai cu Calea Lugojului, prin Chișoda, Giroc, Moșnița, Ghiroda. Lungimea centurii este de aproape 26 de kilometri.
După ce va fi gata și centura de Sud, mai rămâne de realizat tronsonul dintre ieșirea spre Utvin și Calea Aradului, prin Săcălaz. De proiect și execuția centurii de Sud se ocupă firma Tirrena Scavi Spa. Valoarea contractului depășește 60 de milioane de euro, iar lucrările trebuie să fie gata în 24 de luni. Odată construită, centura de Sud a orașului va avea o garanție de zece ani.
Trimite articolul
XCircul foarte des Jimbolia-Buziaș….un calvar adevărat
Parcă Jombolia -Budapesta este mult mai usor de parcurs.
E clar că centura va decongestiona total un oraș intoxiat de traficul greu care efectiv nu ar avea ce să caute prin oraș
TOȚI ACEIA CARE AU BLOCAT SI ÎNTÎRZIAT ACEST PROIECT AR MERITA INTERDICȚIE PE VIAȚĂ DE INTRARE ÎN BANAT.
-
DE ACORD CU TINE STEFANE