În săptămâna aceasta, constructorul a derulat lucrări de decopertare, de relocare a unor canale, dar și lucrări pentru viitorul pasaj peste DJ 592, în zona Moșnița Nouă. De asemenea, se forează piloții culeelor pentru pasajul peste drumul existent spre Mănăstirea Șag și Poligonul din Chișoda.
foto: DRDP Timișoara
„Condițiile meteo s-au îmbunătățit, iar utilajele antreprenorului de pe varianta de ocolire Timișoara Sud au reintrat pe șantier, pentru a continua lucrările. Enumerăm câteva tipuri de lucrări efectuate în această săptămână:
– devieri la canale ale ANIF, cofrare și betonare la un podeț, demolarea construcțiilor de pe culoarul centurii, săpături și consolidări ale fundațiilor pentru două canale de irigații, situl arheologic 7 – în zona Utvin;
– decopertări ale stratului vegetal între Chișoda și Giroc, relocări ale conductelor de irigații, a continuat forarea piloților culeelor pentru pasajul peste drumul existent spre Mănăstirea Șag și Poligonul din Chișoda;
– lucrări la armarea culeei unui podeț, relocare rețea de telecomunicații, scarificări ale solului, umpluturi cu pământ, diverse lucrări pentru pilele viitorului pasaj peste DJ 592 – zona Moșnița Nouă;
– decopertare strat vegetal și defrișare vegetație – zona Ghiroda”, transmit reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara.
Centura de Sud leagă ieșirea din Timișoara spre Utvin, Sânmihai cu Calea Lugojului, prin Chișoda, Giroc, Moșnița, Ghiroda. Centura este în lungime de aproape 26 de kilometri. De proiect și execuția centurii de Sud se ocupă firma Tirrena Scavi Spa. Valoarea contractului depășește 60 de milioane de euro, iar lucrările trebuie să fie gata în 24 de luni (lucrările au început în 25 martie 2020).
După ce va fi gata și centura de Sud mai rămâne de realizat tronsonul dintre ieșirea spre Utvin și Calea Aradului, prin Săcălaz. Odată construită, centura de Sud a orașului va avea o garanție de zece ani.
Trimite articolul
XHmm 24 luni,ar fi frumos ….dar parca vad ca cele 24luni se fac 5-6 ani ca asa e pe la noi…dar sper sa ma insel
Chiar dacă nu sunt prevăzute minimum trei benzi pe sens (ceea ce ar trebui obligatoriu în apropierea marilor orașe), ar trebui lățite căile de rulare, asfel încât să permită o astfel de trasare! Dacă nu, va fi și aci plin de cruci ca la bifurcația Lugoj-Deva de pe A1!
Nu sunt specialist in drumuri, dar ritmul de lucru pare unul decent. Sa fie într-un ceas bun
numeste un singur proiect terminat la timp in Romania ultimilor 30 de ani.
-
Aproape toate tronsoanele de autostrada realizate de firma UMB. As fi zis toate, desi la “Dealul cu lilieci” nu li se datoreaza lor intarzierea.
numa au o problema cu 1.5 mil mc de pamant necesar…
DUPA 4 LUNI CAM SUBTIRE MINIM 4 A NIU LE MAI TREBUIE .