La începutul lunii iulie, ACI şi-a inaugurat oficial noul sediu, anunţând cu această ocazie că se extinde. Compania, unul dintre principalii furnizori mondiali de soluții de plăți electronice și servicii bancare în timp real, este prezentă în Timişoara de peste zece ani, perioadă în care a pus „un accent puternic pe identificarea talentelor ca parte din programul său de stagii de practică de lungă durată și pe colaborarea cu universitățile tehnice locale de renume”.
Cu peste 200 de angajați la Timişoara, extinderea aduce o creștere a numărului de posturi disponibile în regiune, preconizându-se recrutarea a 50 de noi angajați.
„Avem la Timişoara angajați incredibil de bine pregătiți, iar extinderea noastră vine ca urmare a angajamentului și talentului de care au dat dovadă aceștia”, a spus Phil Heasley, președintele și Directorul General al ACI Worldwide, la conferinţa de presă. „Industria plăților continuă să treacă printr-o perioadă de perturbări majore, aflându-se sub influența așteptărilor în timp real ale consumatorilor actuali, care doresc plăți rapide cu efect imediat. Această echipă joacă un rol semnificativ în dezvoltarea și consolidarea ofertelor ACI din domeniul soluțiilor universale de plată (Universal Payments), care sunt folosite de unii dintre cei mai mari comercianți, intermediari și unele dintre cele mai mari instituții financiare din Europa și din lume”, a adăugat Directorul General al ACI Worldwide.
Noile birouri ale companiei americane sunt unele dintre cele mai moderne din Timişoara, accentul în amenajarea spaţiului interior punându-se pe confortul personalului. Astfel, birourile, deşi de tip „open-space”, asigură intimitate zonelor de lucru printr-o modalitate inedită de separare, sub forma unor cortine din lemn. Nu lipsesc zonele de recreere, unde angajaţii se pot destinde la o partidă de biliard sau pot face mişcare pe bicicletele statice cu panoramă spre mall. La fel de practice şi, totodată, neconvenţionale sunt spaţiile de tip „collaborative area”, cu fotolii şi canapele în forme atipice şi culori vesele.
Pentru pauza de masă, cei 200 de angajaţi ai ACI au la dispoziţie bucătăriile din propriul sediu, dar şi zona de food court sau restaurantele din Iulius Mall Timişoara, unde beneficiază şi de reduceri de până la 25% datorită Cardului Partener, care le atestă apartenenţa la comunitatea UBC. Nici serviciile pe care le au în apropiere, în mall, nu sunt de neglijat, deosebit de utile în special după orele petrecute la birou: de la centru de fitness, cabinete medicale, curăţătorie, spălătorie, agenţii de turism, sute de magazine, cinema multiplex, până la grădiniţă şi birouri ale instituţiilor publice, unde îşi pot plăti taxele şi impozitele, pot obţine permisul auto sau paşaportul pentru călătorii.
Clădirea UBC 2 este prima din cele şapte imobile office (total de peste 130.000 mp) care vor fi dezvoltate de compania Iulius, în cel mai mare ansamblu mixt din vestul ţării. UBC 2 are o suprafaţă de 18.000 mp şi a fost inaugurată în luna ianuarie a acestui an, fiind integral închiriată de companii din IT şi automotive. În paralel, se lucrează la alte două clădiri office (în total 31.000 mp) şi la o parcare supraetajată cu peste 900 de locuri, care va fi finalizată în toamnă.
(829621)
Citiți principiile noastre de moderare aici!