Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu,
a recunoscut, vineri, la Timişoara, că la Gara de
Nord sunt probleme. Conform spuselor lui
Berceanu, principalul nod
feroviar din zona de Vest a beneficiat
deja de ceva renovare şi, ca ansamblu, a fost
reabilitat în proporţie de 30%. Dar,
constrcutorul contractat nu s-a prea ţinut de
treabă şi, în consecinţă,
urmează rezilierea contractului cu firma
israeliană care se ocupă cu reabilitarea
Gării de Nord din Timişoara.
Interesant este însă faptul că ministrul
Berceanu a recunoscut că, pe
aceleaşi finanţări, numeroase alte
gări, de dimensiuni mai mici şi
o importanţă mai redusă decât cea de
la Timişoara, sunt bine mersi renovate şi
frumoase. Banii prin care sistemul de infrastructură
feroviară a României este adusă la
standarde europene provin dintr-un credit de la Banca
Europeană pentru Reconstrucţie şi
Dezvoltare. Întrebat despre cine e vinovat de lipsa
de iniţiativă în supravegherea
lucrărilor, Berceanu a evitat să
se pronunţe.
Vom avea constructor nou pentru renovarea gării
Deşi teoretic principala poartă feroviară a
Timişoarei se află în plin proces de
renovare, mizeria şi calitatea serviciilor oferite,
dar şi a spaţiilor disponibile
călătorilor, nu prea confirmă renovarea.
Citiți principiile noastre de moderare aici!