În prima jumătate a lunii iulie, compania suedeză va deschide primele două Puncte de colectare a comenzilor online din România pentru a sprijini cumpărăturile online pentru clienții din Timișoara și Brașov.
Până va exista un magazin al acestora în orașul de pe Bega, clienții vor putea face cumpărăturile online pe www.ikea.ro sau prin telefon cu ajutorul angajaților din call-center și vor putea opta pentru livrarea produselor la punctului de colectare din Timișoara și Brașov. În acest fel, vor putea să ridice personal produsele, în ziua și la ora la care doresc. Costul transportului este mai mic decât cel de livrare la domiciliu și va fi numai 29 lei pentru pachete mici (sub 30 kg pe comandă) și 49 lei pentru coletele Cargo (peste 30 kg pe comandă), indiferent de dimensiunea și valoarea comenzii.
Clienții care doresc să beneficieze de livrarea la domiciliu vor putea face în continuare acest lucru, prețurile aferente serviciului de livrare rămânând neschimbate. În noile locații clienții nu vor găsi niciun produs al mărcii suedeze expus sau disponibil pentru a fi cumpărat direct, acestea fiind destinate exclusiv ridicării comenzilor.
Punctele de colectare vor fi situate în spații ușor de accesat cu mașina sau mijloacele de transport public, pentru a fi cât mai convenabile pentru clienți. La Timișoara acesta va fi funcțional în incinta Centrului Comercial Euro 2, Bulevardul Antenei nr. 4 – în Timișoara, cu orarul de funcționare: 10:00 – 19:00, șapte zile pe săptămână.
Citiți principiile noastre de moderare aici!