În noaptea de vineri, în zona de activitate a Direcției de Drumuri și Poduri Timișoara au căzut precipitații mixte și ninsori, ceea ce a afectat circulația pe rețeaua de drumuri și autostrăzi. Echipajele au acționat în permanență pentru menținerea în stare practicabilă a șoselelor. Astfel, conform DRDP Timișoara, de vineri de la ora 17 până sâmbătă la ora 05:30 au intervenit 215 utilaje și au fost răspândite 1.471 de tone de material antiderapant și 7,8 tone de clorura de calciu. Pe raza SDN Timișoara s-a acționat cu 49 autoutilaje și s-au răspândit 415 tone material antiderapant și 3,75 tone clorură de calciu pe DN6, DN69, DN59, DN68A, DN6, DN59A, DN59B, DN57, DN59D, DN59C, DN59F, DN59E. Pe Secția Autostrăzi: s-a acționat cu 53 autoutilaje și s-au răspândit 4,74 tone material antiderapant pe A1, A6, A11, DN76G.
Momentan nu sunt drumuri închise, dar se circulă în condiții de iarnă fiind porțiuni extinse unde ninge, iar carosabilul este acoperit cu un strat de zăpadă amestecat cu material antiderapant. De asemenea, sunt zone unde plouă, ceea ce crește riscul apariției poleiului.
„Facem apel la conducătorii auto să circule prudent, să adapteze viteza la condițiile din trafic, să plece la drum doar dacă au autovehiculele echipate corespunzător pentru condiții de iarnă și să se informeze în prealabil cu privire la condițiile de trafic din zonele tranzitate”, a anunțat DRDP Tuimișoara.
Informații suplimentare despre starea drumurilor se pot obține la Dispeceratul DRDP Timișoara: 0256.246620.
Probleme au fost și în ceea ce privește circulația feroviară, după ce vremea dificilă a dus la căderea mai multor copaci peste calea ferată pe raza de activitate a Regionalei Craiova. Aceasta a dus la întârzieri pentru trenurile care circulă pe relația Timișoara – București. Spre exemplu, trenul IR 1696, Timișoara Nord – București Nord avea întârzieri de 140, iar IR 1822 între Arad și București – Nord avea întârzieri de 250 de minute. Aseară, trenul IR 1693 București Nord – Timișoara Nord a ajuns cu 113 minute întârziere. În ceea ce priveşte trenul IR 1695, pe ruta Bucureşti Nord – Timişoara Nord, acesta a fost oprit în gara Valea Albă din cauza problemelor pe calea ferată. Cei de la compania de infrastructură CFR au anunţat că garniturii de tren i-a fost ataşată o locomotivă diesel, pentru a asigura călătorilor din vagoane căldură.
„Pe raza Regionalei CF Craiova, deoarece secția de cale ferată Valea Albă – Drobeta Turnu Severin Mărfuri are un singur fir de circulație, trenurile care tranzitează zona au fost oprite în gările de pe traseu, măsură care va fi menținută în toată perioada necesară desfășurării intervențiilor pentru tăierea, îndepărtarea copacilor și restabilirea alimentării cu energie electrică a firului de contact. Personalul feroviar este deja pe teren și acționează într-o primă etapă cu drezine pantograf pentru tăierea și îndepărtarea copacilor prăbușiți, apoi se va interveni cu personal specializat pentru înlocuirea componentelor avariate, restabilirea alimentării firului de contact și efectuarea reglajelor”, au anunțat cei de la CFR, care se ocupă de infrastructura feroviară.
Intervenții DRDP Timișoara în noaptea 25-26.01.2019
Precipitații mixte și ninsori au fost semnalate pe rețeaua de drumuri și autostrăzi aflate în administrarea DRDP Timișoara în noaptea trecută. Echipajele au acționat în permanență pentru menținerea în stare practicabilă arterele rutiere, De ieri de la ora 17:00 până astăzi la ora 05:30 au intervenit 215 utilaje și au fost răspândite 1471 de tone de material antiderapant și 7,8 tone de clorura de calciu.Carosabil cu zăpadă:- DN 7A km 86+601 – km 105+120, Obârșia Lotrului – Petroșani (HD), drum cu zăpadă amestecată cu material antiderapant de 2 cm;- DN 66A km 35+000 – km 47+000, Câmpu lui Neag (HD), drum cu zăpadă îmbibată cu material antiderapant de 2-5 cm;- DN57 km 117+000 – km 130+000, Radimna – Nicolinț (CS), drum umed cu zăpadă îmbibată cu material antiderapant de 1-2 cm;- DN57B km 0+000 – km 33+000, Oravița – Anina (CS), drum umed cu zăpadă îmbibată cu material antiderapant de 1-2 cm;- DN58 km 44+000 – 83+000, Reșita – Anina (CS), drum umed cu zăpadă îmbibată cu material antiderapant sub 1 cm.- DN57B km 21+500-70+000 Oravița -Borlovenii Noi (CS) drum umed cu zăpadă îmbibată cu material antiderapant de 1-2 cm.- DN 57 km 0+000-21+500 Oravița – Anina (CS) drum umed cu zăpadă îmbibată cu material antiderapant de 1-2 cm.❗️Facem apel la conducătorii auto să circule prudent, să adapteze viteza la condițiile din trafic, să plece la drum doar dacă au autovehiculele echipate corespunzător pentru condiții de iarnă și să se informeze în prealabil cu privire la condițiile de trafic din zonele tranzitate.Dispecerat DRDP Timișoara: 0256.246620.https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/www.drdptm.ro
Közzétette: DRDP Timişoara – 2019. január 25., péntek
Circulație în condiții de iarnă pe drumurile județene din Timiș
Pe drumurile județene din Timiș se circulă, sâmbătă dimineață, în condiții de iarnă. Reprezentanții Consiliului Județean Timiș transmit că nu există la această oră drumuri județene cu circulație blocată sau închisă.
Drumarii acționează cu 32 de utilaje, iar pe parcursul nopții au fost folosite peste 900 de tone de material antiderapant.
Pe sectorul Sânnicolau Mare, Gottlob, Jimbolia au fost utilizate 40 de tone de material antiderapant; pe sectorul Pișchia, Cenei, Orțișoara, Carani, Aeroport, 112 tone; pe sectorul Foeni, Giroc, Sânmihaiu Român, Denta, 104 tone; pe sectorul Buziaș, Tormac, Topolovățu Mare, Moșnița Veche, 185 tone; pe sectorul Coșteiu, Cribovara, Balinț, Brestovăț, Hitiaș, Cliciova, 230 tone; pe sectorul Buziaș, Lugoj, Făget, Bethausen, Traian Vuia, Nădrag, 236 tone.
Informații despre starea drumurilor județene puteți afla la numărul de telefon 0731.540.965.
(Adrian Panduru)
Citiți principiile noastre de moderare aici!