Platforma este disponibilă pentru orice antreprenor care dorește să inițieze o afacere. Pe platformă găsiți deja afaceri, de la online video editor la creatoarea de săpunuri artizanale sau soluții de marketing video. Poți susține oricare din aceste afaceri. Pe site îți este descrisă fiecare afacere în parte, care este scopul fiecărui antreprenor și de câți bani are nevoie fiecare.
„Platforma vine în sprijinul antreprenorilor, care încă din faza de proiect vor să afle părerea comunității despre afacerea lor. Toate afacerile vor aplica pentru finanțare în cadrul proiectului, după care această platformă va fi la dispoziția oricărui antreprenor care dorește să inițieze o afacere. Este un proiect pe termen lung al Fundației Serviciilor Sociale Bethany și sperăm să-l extindem cel puțin la nivel național”, a spus Lia Aron, manager proiect Fundația Serviciilor Sociale Bethany.
Campaniile prezentate pe această platforma sunt inițiate de participanții la cursurile de competențe antreprenoriale derulate în cadrul proiectului „Start-up, Stand-up”, implementat de Fundația Serviciilor Sociale Bethany. Inițiatorii acestor campanii antreprenoriale participă în cadrul proiectului la o competiție de planuri de afaceri pentru finanțare de maxim 156.000 lei în cadrul schemei de minimis „Romania Start-up Plus”, în cadrul căreia toți participanții depun un plan de afaceri complet și detaliat. Toate campaniile prezentate sunt idei de afaceri reale, dezvoltate de inițiatori împreună cu echipa de proiect a Fundației Serviciilor Sociale Bethany.
Platforma este un instrument oferit inițiatorilor prin care să-și poată valida modelul de afaceri în comunitate, să-și testeze produsele și serviciile pe care doresc să le ofere în piață, să primească feedback și propuneri de îmbunătățire ale proiectului din partea publicului și, nu în ultimul rând, să obțină finanțare pentru cheltuieli care nu sunt eligibile din subvenție, cheltuieli suplimentare care depășesc cuantumul subvenției sau cheltuieli preliminare demarării afacerii, cum ar fi chiar livrarea recompenselor pe care le oferă donatorilor.
Aveți ocazia să susțineți prin contribuția voastră în mod direct o anumită afacere. Crowdfunding-ul democratizează finanțarea și permite unei diversități incredibile de oameni să aibă mai multe oportunități de a-și realiza ideile și de găsi suport în comunitate pentru acestea.
„Pe modelul UBER, unii au mașini, alții au o firmă de transport. Așa este și acum. Platformele de acest gen, pe de-o parte ajută la atragerea unor resurse din comunitate, pe de altă parte aceste resurse sunt cumva direcționate pentru sprijinirea ideilor antreprenoriale care prind la public”, a spus Adrian Pășcuță, directorul Oficiului Teritorial pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii și Cooperație Timiș.
Citiți principiile noastre de moderare aici!