Pe parcursul concertului, solistul de la Urma, Mani Gutau, a reiterat faptul ca trupa se simte foarte bine în Timişoara şi mai ales în locul în care a avut loc concertul şi a punctat, prin câteva poveşti, câteva dintre piesele de pe noul album al formaţiei, aşteptat cu sufletul la gură de fani de destul de multă vreme.
Ca de obicei, cei de la Urma au oscilat cât se poate de elegant între momentele de „calm” şi cele de „explozie”, iar fanii trupei au avut parte de un spectacol pe cinste, cu mai multe bisuri.
Unul din momentele cele mai savurate ale concertului s-a petrecut spre final şi i-a avut în prim plan pe tobarul Dominic Csergo şi percuţionistul Ati Panaitescu. Printre piesele cântate în recital s-au numărat „Selfish motherfucker”, „Speed” şi „Terminus”.
„Albumul Lost End Found e gata din punct de vedere muzical în proporţie de 99 la sută. Nu ne grăbim cu lansarea acestuia fiindcă ne dorim să fie peste cele trei materiale anterioare. Va avea un package special şi o poveste complexă, iar pentru aceste lucruri avem nevoie de mult timp. Încercăm mai multe modalităţi de a-l scoate. Pe plan stilistic nu se schimbă nimic. Am reuşit să integrăm elemente pe care nu le-am avut pe discurile anterioare. Ne doream să avem mai multe instrumente de suflat, elemente de percuţie”, ne-a declarat solistul trupei Urma.
La un moment dat, tobarul Dominic Csergo a subliniat faptul că „publicul din Timişoara e unul pretenţios”, iar solistul trupei a ţinut să reformuleze afirmaţia, adăugând că e un public minunat.
După concert, membrii trupei au acordat autografe şi s-au fotografiat cu fanii.
În ceea ce priveşte motivaţia editării albumelor discografice în zilele noastre, Mani Gutau a fost cât se poate de tranşant: „Dacă pleci de la premiza că nu mai merită să faci discuri pentru că se piratează, înseamnă că eşti un ecscroc. Muzica nu se face pe bani. Chestia asta cu pirateria e scuza celor care n-au ştiut să-şi adune oamenii”, crede solistul de la Urma.
Zoltan Varga
Citiți principiile noastre de moderare aici!