Ca urmare a articolului Parteneriat secret între Google și Mastercard. Cum sunt urmărite anumite tranzacții, compania a ținut să facă următoarele precizări: ”Modul în care funcționează rețeaua Mastercard nu permite identificarea produselor individuale pe care un consumator le achiziționează în coșul de cumpărături – fizic sau digital.”
Aceștia adaugă: ”Nu este furnizată nicio informație despre tranzacții individuale sau date personale. Acest lucru respectă așteptările legate de viața privată atât a consumatorilor, cât și a comercianților din întreaga lume. În procesarea unei tranzacții, sunt vizibile numele comerciantului și suma totală a cumpărăturilor realizate de consumator, însă nu și produsele specifice achiziționate.
În ceea ce privește serviciul de măsurare media, acesta ”le furnizează comercianților și furnizorilor de servicii desemnați de către comercianți o măsură a eficienței campaniilor publicitare. Comercianții furnizează Mastercard informații despre campania lor de publicitate, cum ar fi datele de începere și de încheiere, iar Mastercard le oferă o evaluare a tendințelor de cheltuieli din acea perioadă de timp.”
Tendințele puse la dispoziția comercianților și furnizorilor de servicii se bazează pe date ”agregate și anonimizate”, nefiind oferite informații care urmăresc activitatea utilizatorilor, declară o purtătoare de cuvânt a Mastercard.
Citiți principiile noastre de moderare aici!