Facebook încearcă să elimine de pe platformă conținutul problemă. Butonul Downvote a fost implementat pentru 5% dintre utilizatori, toți de pe teritoriul SUA, cu limba engleză setată ca limbă principală în aplicația mobilă a platformei de social media.
Dacă apasă acest buton utilizatori au trei opțiuni. Aceștia pot marca conținutul respectiv ca fiind ofensive, misleading sau off topic. Conținutul marcat cu offensive indică angajaților Facebook că materialul postat conține limbaj ofensiv, discriminator sau rasist. Opțiunea misleading este destinată postărilor și comentariilor de tip fake news. Un comentariu marcat cu off topic va ajuta Facebook să detecteze conținutul de tip spam, răspândit de regulă de cei care sunt plătiți să posteze masiv pe platformă.
Apăsarea butonului Downvote va ascunde automat conținutul problemă, autorul acestuia nefiind anunțat că a primit downvote.
Dacă opțiunea va da roade, Facebook va extinde măsura și pentru ceilalți utilizatori.
Citiți principiile noastre de moderare aici!