Rețeaua socială a precizat că lansează un nou instrument global ce permite utilizatorilor să distribuie evenimente în Facebook Stories, un format ce permite utilizatorilor să posteze fotografii și imagini ce dispar în 24 de ore. Facebook a anunțat în ianuarie că testează funcția de evenimente în SUA, Mexic și Brazilia. Lansarea noii funcții este un alt exemplu al modului în care Facebook își intensifică eforturile Stories, caracteristică copiată de la rivalul Snapchat. Mark Zuckerberg, CEO și co-fondator Facebook, vede un viitor în care utilizatorii vor distribui mai multe prin Stories decât în NewsFeeed.
Pentru a distribui un eveniment în Stories, utilizatorii merg la pagina de eveniment. Sub data și ora evenimentului există opțiunea “Share”. După ce faceți click pe acel buton, apăsați “Share Your Story”. Prietenii care văd evenimentul în Facebook Story pot selecta opțiunea “Interested” dacă doresc să participe la eveniment. De acolo, pot trimite un mesaj de grup prietenilor care și-au manifestat interesul pentru eveniment. Pentru a sărbători Ziua Internațională a Femeii, în 8 martie, Facebook a anunțat că va lansa noi cadre și stickere pentru eveniment.
SURSA: smartnews.ro
Citiți principiile noastre de moderare aici!