Acum, deținătorul cunoscutului portal de social networking intenționează să perceapă companiilor taxe pentru servicii Whatsapp, pentru a le ajuta să se conecteze cu clienții, a anunțat The Wall Street Journal. Facebook a refuzat să descrie noile caracteristici, însă a declarat că acestea vor fi disponibile prin intermediul instrumentelor gratuite pe care WhatsApp le oferă companiilor. Aceste instrumente, deja disponibile în anumite țări, ajută companiile să răspundă întrebărilor clienților și să le trimită actualizări. Utilizatorii trebuie să opteze să se conecteze cu aceste companii. Noile funcții ar putea ajuta Facebook să înceapă să construiască WhatsApp ca o afacere mai puternică, după ce a cumpărat serviciul de mesagerie în special pentru baza sa de utilizatori în creștere rapidă. De asemenea, dacă Facebook decide să taxeze companiile pentru servicii, ar putea evita să plaseze anunțuri publicitare pe WhatsApp.
Facebook obține cea mai mare parte a banilor din publicitate și deja a extins reclamele pe Facebook Messenger și Instagram. Reprezentanții Facebook nu au exclus introducerea anunțurilor pe WhatsApp, însă au declarat că acum se concentrează pe caracteristicile business, a raportat The Wall Street Journal.
Compania a refuzat să anunțe când vor fi introduse aceste noi caracteristici contra cost.
Citiți principiile noastre de moderare aici!