Hulu a oferit o serie de discount-uri în ultimele 6 luni. În noiembrie, a oferit un discount de 99 de cenți pe lună pentru noii abonați, în primul an, pentru abonamentul ce costa atunci 8 dolari pe lună. În februarie, Hulu a scăzut costul standard al acestui plan de abonament cu 2 dolari, acesta ajungând la 5 dolari pe lună. Apoi, în martie, a lansat un nou pachet cu Spotify, permițând, practic, oricui s-a abonat la serviciul music streaming cu 10 dolari pe lună să obțină Hulu gratuit.
Din numărul total al membrilor săi, 26,8 milioane sunt abonați plătitori lunar și 1,3 sunt conturi promoționale, a declarat compania în cadrul unei prezentări pentru agenții de publicitate din New York. Totuși, dimensiunea sa este de o cincime din cea a Netflix, care a anunțat luna trecută 148,9 milioane de abonați plătitori. Deși mai mic decât Netflix, Hulu a fost unul dintre primele servicii de televiziune streaming. Pe măsură ce Netflix și-a asigurat poziția dominantă, Hulu a luptat cu o mulțime de rivali pentru a fi unul dintre celelalte servicii la care se abonează majoritatea consumatorilor. Această competiție este în creștere. Giganții tradiționali de la Hollywood, precum Disney, Time Warner și alții, se pregătesc să lanseze în acest an propriile versiuni ale Netflix.
SURSA: smartnews.ro
Citiți principiile noastre de moderare aici!