”Acesta este doar începutul”, spun cei de la IKEA când vorbesc despre tehnologia smart pe care o vor integra în produsele vândute. Cum aproape 1 miliard de cumpărători vizitează magazinele IKEA anual, reprezentanții companiei vor ca pe viitor aceasta să fie una dintre principalele sale surse de venit, relatează The Verge.
IKEA a introdus pentru prima dată spre vânzare produse home smart în anul 2015, atunci când clienții au putut să-și achiziționeze măsuțe și lămpi care puteau încărca wireless telefoanele mobile compatibile. În anul 2017, IKEA a lansat pe piață dispozitive inteligente de iluminat, iar acum, alături de Sonos, urmează să lanseze un sistem audio inteligent, pentru întreaga locuință. În plus, primele jaluzele smart vor putea fi cumpărate începând cu 1 octombrie. Ce urmează?
Potrivit IDC (International Data Corporation, o companie de cercetare și consultanță care urmărește trendurile din IT), la nivel global, în anul 2019 vor fi vândute 830 de milioane de dispozitive home smart, urmând ca cifra să se dubleze până în anul 2023, ceea ce explică investițiile făcute de IKEA.
Citiți principiile noastre de moderare aici!