Zuckerberg a decis că vrea ca Facebook să renască printr-o întoarcere la originile platformei de social media. Scopul inițial al rețelei de socializare era să aducă oamenii mai aproape unul de altul. Acum, însă, fondatorul Facebook este de părere că utilizatorii stau prea mult pe site, iar conținutul care le apare în fluxul de știri este din ce în ce mai încărcat de reclame, știri mondene și chiar fake news.
Astfel, marea schimbare pentru 2018 pentru Facebook va fi orientarea conținutului care ajunge către utilizator spre postările făcute de familie și prieteni, în detrimentul știrilor, al reclamelor sau al paginilor media.
Mark Zuckerberg susține că este conștient că s-ar putea ca schimbările aduse conținutului de pe site să determine unii utilizatori să petreacă mai puțin timp online, însă apropierea de familie și cei dragi este mai importantă, din punctul său de vedere.
Există analiști financiari care deja critică decizia lui Zuckerberg, fiindcă modificările propuse de acestea ar duce la pierderi financiare considerabile din publicitate.
Citiți principiile noastre de moderare aici!