Activităţile de ecosistem din cadrul Nokia România au cuprins echiparea cu laboratoare a şapte universităţi din Timişoara, Arad, Cluj şi Bucureşti, susţinerea de cursuri şi laboratoare de către profesionişti din cadrul companiei în colaborare cu Facultatea de Automatică şi Calculatoare, a Facultăţii de Electronică şi Telecomunicaţii din cadrul Politehnicii, a Facultăţii de Matematică din cadrul Universităţii Timişoara, a Facultăţii de Economie şi Administrare a Afacerilor, ogranizarea de discuţii tehnice în cadrul diferitelor târguri de muncă la care Nokia a participat în calitate de angajator de top în zona de vest a ţării, iniţierea mai multor elevi din licee cu profil tehnic prin tururi ghidate şi discuţii tehnice în noul spaţiu Nokia, cel mai mare centru de cercetare şi dezvoltare în domeniul telecomunicatiilor din ţară.
De curând s-a lansat în cadrul Nokia Campus un curs săptămânal CoderDojo pentru copii şi există o participare intensă în organizarea de activităţi pentru elevi în cadrul programului Şcoala Altfel. Pe lângă aceste proiecte de coeziune academică, activităţile de responsabilitate socială în cadrul Nokia au avut parte de o mobilizare în masă pentru a ajuta familii dezavantajate sau afectate de anumite cataclisme, pentru a curăţa zona din cadrul Nokia Campus după furtuna care a afectat vestul ţării, s-au donat zeci de litri de sânge pentru a da şansa la viaţă, s-a deschis o campanie pentru donarea de celule stem, s-a alergat pentru obţinerea de burse pentru copii din familii fără posibilităţi şi s-a contribuit la îmbunătăţirea condiţiilor din spitalele de copii din oraş.
În acelaşi timp, Nokia România s-a implicat masiv în proiectul Capital Filles, un program de talie internaţională prin care mai multe tinere sunt mentorate de către angajatele companiei pentru a le asigura acces la o educaţie superioară şi pentru a le încuraja să evolueze în domeniul tehnic.
Comunitatea formată în jurul acestor proiecte de CSR în Nokia România a scos la iveală un mesaj simplu dar conturat într-o societate care, în general, rămâne pasivă la problemele de mediu şi sociale. Sub sloganul “Nouă ne pasă”, Nokia România a ridicat nivelul foarte sus, după cum s-a exprimat Rajeev Suri, CEO Nokia. În acest mod, Nokia România a arătat că are angajaţi cărora le pasă de comunitatea în care îşi desfăşoară activităţile şi că este o companie care continuă să conecteze tehnologii şi comunităţi prin acţiuni de coeziune umană şi pasiune pentru schimbare în mai bine.
Foto: Nokia
(890069)
Citiți principiile noastre de moderare aici!