Asistentul digital oferă o experiență simplificată cu utilizatorul, angajatul trebuind să interacționeze cu un singur asistent în loc de a interacționa cu asistenți diferiți pentru fiecare aplicație, a declarat pentru ZDNet, Suhas Uliyar, Oracle VP AI, Bots & Mobile Product Management. Folosind AI, asistentul digital devine mai inteligent pe măsură ce începe să înțeleagă preferințele utilizatorului, a declarat Uliyar. Spre exemplu, dacă un manager verifică în mod normal rapoartele de cheltuieli în zilele de marți și joi, asistentul va extrage în mod proactiv rapoartele de cheltuieli în acele zile.
Odată ce a înțeles procesul de analiză al managerului, ar putea recomanda rapoartele ce trebuie analizate mai întâi. Oracle a folosit datele despre clienți pentru a face asistentul digital mai proactiv și mai inteligent.
„Oracle are amploarea și profunzimea tuturor aplicațiilor și proceselor de afaceri de care o întreprindere ar putea avea nevoie. Vânzări, marketing, ERP, HCM, SCM – toate acronimele la care vă puteți gândi. Ca rezultat, avem date de afaceri pe care le putem folosi pentru a antrena modelele noastre machine learning”, a susținut Uliyar.
Utilizatorii pot conversa cu asistentul digital prin intermediul unei interfețe vocale, însă este o platforma agnostică. Asistentul este optimizat pentru a sprijini platforme populare inclusiv Slack, Facebook Messenger, WeChat și Amazon Alexa.
Citiți principiile noastre de moderare aici!