Gigantul în domeniul jocurilor video, cunoscut pentru jocurile de simulare a războiului Battlefield și pentru titlul de acțiune și aventură Anthem, ce urmează să fie lansat în două săptămâni, a surprins lumea jocurilor când a lansat un nou joc, Apex Legends. Titlul este gratuit pentru download și oferă o experiență similară cu cea a Fortnite: Battle Royale de la Epic Games, care a devenit un fenomen cultural de la lansarea sa cu aproape doi ani în urmă.
Până acum, susțin cei de la EA, peste 10 milioane de persoane au jucat Apex Legends de la lansarea sa.
„Speram să vă placă la fel de mult ca și nouă, însă nu visam să ne așteptăm la un astfel de sprijin”, a susținut Vince Zampella, director al diviziei EA Respawn Entertainment.
Deși au recenziile oficiale oficiale sunt momentan puține, jucătorii online au avut o reacție pozitivă. Rămâne deschisă întrebarea dacă această magie se poate transforma într-un adevărat concurent pentru Fortnite. În timp ce Apex Legends se bucură de 10 milioane de jucători, Fortnite avea 200 milioane jucători în luna decembrie (Epic nu a răspuns solicitării de a actualiza aceste cifre). Milioanele de jucători au ajutat jocul să devină unul din jocurile de top din industrie. Atenția a contribuit anul trecut la profituri estimate la 3 miliarde dolari, potrivit unui articol al TechCrunch.
Multe companii au încercat să reproducă succesul Fortnite, inclusiv Activision cu Call of Duty: Black Ops 4 și Battlefield 5. Fiecare dintre acestea costa 60 dolari, în timp ce Apex Legends este gratuit pentru început.
„Jocul are un început fenomenal”, a scris analistul Wedbush Securities, Michael Pachter, într-o notă către investitori.
Deși rezultatele financiare ale EA pentru ultimul sezon de sărbători au fost dezamăgitoare (parțial din cauza popularității Fortnite), Pachter se așteaptă ca Apex Legends să contribuie cu 100 milioane de dolari la veniturile EA în următorul an fiscal.
SURSA: smartnews.ro
Citiți principiile noastre de moderare aici!