Potrivit Reuters, Tyler Blevins, cunoscut milioanelor de fani drept ”Ninja”, ar fi primit impresionanta sumă de 1 milion de dolari pentru a promova lansarea jocului Apex Legends.
”Ninja” este cel mai urmărit PC gamer din lume și a fost unul dintre puținii profesioniști selectați de gigantul EA (Electronic Arts Inc) pentru a juca și promova jocul Apex Legends în primele ore de la lansare. ”Ninja” a generat un trend care a dus la înscrierea a 10 milioane de utilizatori Apex Legends în primele trei zile de la lansare.
Tânărul, în vârstă de 27 de ani, ar fi primit 1 milion de dolari, conform surselor Reuters, pentru a face reclamă jocului pe platformele de socializare și pe site-ul Twitch, un site dedicat jocurilor video, unde ”Ninja” are 13 milioane de fani.
EA a mai plătit un jucător, ”Shroud”, care are 6 milioane de urmăritori pe Twitch, pentru a promova jocul Apex Legends, însă nu a făcut publică suma oferită.
Aceste mijloace de promovare indică apariția unor noi posibilități pentru tinerii care își petrec ore întregi în casă, jucând jocuri video, dar și o schimbare produsă în lumea reclamelor, care au început să se bazeze din ce în ce mai mult pe mediul online, în detrimentul televiziunii.
Valoarea companiei EA la bursă a crescut cu 4 miliarde de dolari în primele trei zile după lansarea Apex Legends.
Citiți principiile noastre de moderare aici!