Schimbarea nu este una majoră, Yahoo păstrând movul și albul drept culorile principale pentru noul logo, însă acest moment marchează cea mai mare schimbare din anul 2013 încoace, când compania a fost preluată de o nouă conducere.
Logo-ul a fost creat de compania Pentagram, aceeași care a făcut logo-uri și pentru Citibank, Muzeul Cooper Hewitt și OMNY NY.
Yahoo încearcă de aproximativ zece ani să se reinventeze pentru a-și menține relevanța pe o piață în continuă schimbare – a cumpărat companii precum Tumblr și Flickr, a încercat chiar și să implice în difuzarea de filme – însă aceste mutări nu au ajutat-o. Atât Tumblr cât și Flickr sunt deținute acum de alți proprietari, iar compania Yahoo însăși a fost cumpărată de către Verizon.
Odată cu noul logo, Yahoo a anunțat și un update al Yahoo Mail, relatează The Verge. Noua versiune va avea ferestre multiple pentru atașamente și promoții, dar și o categorie specială pentru cumpărături, unde utilizatorii pot consulta promoțiile magazinelor din apropiere.
Trimite articolul
XDe aia imi mergea asa prost Yahoo Mail asara?