Cele mai mari aşteptări erau legate fireşte de evoluţia lui Bogdan Stanoiev. Pilotul timişorean avea în spate experienţa câtorva sezoane întregi în Naţionalul de Raliuri. „Nu a fost un sezon prea bun pentru mine. Veneam după o pauză şi mi-am ieşit puţin din mână. Apoi au fost probleme legate de buget şi nu am reuşit să intrăm din prima etapă. Practic pentru noi sezonul 2010 a fost exact jumătate, ultimele patru etape de pe macadam. Am mers la parametri maximi abia în ultimele două etape, la Arad şi Iaşi. La Arad am prins locul 2 la Cupa Logan, iar la Iaşi am abandonat într-un moment în care de asemenea ocupam locul doi…”, memorează pilotul în vârstă de 25 de ani.
Planurile lui Stanoiev pentru 2011 depind, aşa cum e în motorsport, de buget. „Cariera mea o poate lua în mai multe direcţii, totul în funcţie de cum voi reuşi să îmi adun sponsori. Voi lucra mult la imagine pentru că trebuie să le răsplătesc efortul celor care mă vor ajuta financiar. Nu e ieftin să te dai în Naţionalul de Raliuri. În Cupa Logan o etapă te costă cam 4.000 de euro dacă nu loveşti maşina. Întregul sezon trece de 30.000 de euro, plus maşina care e încă vreo 10.000! Cel mai probabil şi la anul voi participa la Cupa Logan pentru că deja am maşina. Voi participa pentru clubul meu, BS Motor Sport, şi trag la titlul de campion al Cupei Logan”, spune Bogdan.
Varianta super-optimistă a pilotului timişorean vizează un loc la clasa N, acolo unde se dă bătălia între greii din campionat. „Fireşte că orice pilot şi-ar dori să piloteze o maşină cu tracţiune integrală, dar aici costurile sunt mult mai mari. Numai maşina trece de 50.000 euro, iar costurile de etapă sunt aproape duble. Şansele să strâng bani şi să merg la grupa N sunt minime”, a încheiat Bogdan Stanoiev, care are deja în palmares un titlu naţional, cel al debutanţilor în 2007, dar şi titulatura de cel mai tânăr pilot român participant în WRC.
Cristian Onaca
Citiți principiile noastre de moderare aici!