Traseul pe care trebuiau sa-l parcurgă piloţii de raliu a fost diferit faţă de cel de sâmbătă, a fost unul ceva mai tehnic, cu câteva jaloane în plus. Au fost parcurse două speciale, lungimea acestora fiind de doi kilometri fiecare.
La orele prânzului primii participanţi la raliu au luat startul în noua etapă. Ei au avut de parcurs un traseu modificat puţin faţă de cel din prima zi, sensul de pornire fiind invers faţă de cel de sâmbătă. Spectatorii nu au mai avut parte duminică şi de derapajele spectaculoase de sâmbătă, datorate în mare parte carosabilului umed, dar au gustat din plin măiestria în pilotaj a concurenţilor. De asemenea, parcarea Modex a fost studiată din plin de fanii genului, aici fiind standurile unde au fost parcate maşinile de raliu.
Campionatul Naţional pe Circuit Viteză Urban, o premieră pentru Timişoara, este unul binevenit, deşi mai este încă de lucrat la punerea sa la punct. Mulţi dintre spectatori ar fi preferat un concurs cu mai multe maşini de raliu pe circuit şi nu neapărat o competiţie individuală contra cronometru, chiar dacă spaţiul de rulare nu este chiar ideal pentru aşa ceva. Cu siguranţă viitoarele ediţii de raliu vor fi şi mai spectaculoase. Noul concurs ia o pauză până pe 24 iulie. Caravana noii competiţii se va muta la Hunedoara, unde vor avea loc etapele cu numărul 3 şi 4 ale Campionatului de Viteză pe Circuit Urban.
Pilotii de raliu s-au intrecut la Campionatului National de Viteza pe Circuit Urban
Citiți principiile noastre de moderare aici!