Pentru pilotul principal al celor de la Taifun Racing Team din Timişoara sezonul încheiat a fost unul mulţumitor, deşi nu a adus performanţele din 2009. „Sunt mulţumit de anul ăsta. Am avut 30 de curse, deci un program foarte încărcat. Am câştigat titlul la Romanian Superbike, cea mai puternică competiţie internă, şi am adus trei medalii României din postura de antrenor al lotului naţional. Anul de referinţă pentru mine rămâne 2009, când am cucerit trei titluri”, spune Cazacu.
Pentru 2011, planurile sportivului depind de o eventuală colaborare directă cu un constructor. „Nu ascund că această variantă ar putea schimba cu totul sezonul viitor pentru mine. Visul oricărui pilot e de a ajunge în Campionatul Mondial, e apogeul carierei. Şi pentru mine e la fel. Dacă nu voi alerga tot campionatul măcar să prind câteva etape… Sunt şi pilot de rezervă la câteva echipe de afară, aşa că s-ar putea să alerg în campionatele Spaniei, Italiei sau Germaniei”, a mai spus Cătălin Cazacu.
Dacă rămâne la Taifun, Cătălin va lupta la anul pe cinci fronturi: Campionatul Naţional de viteză pe circuit şi cel pe aeroport, Romanian Superbike, Campionatul Europei de Est şi European Riders Cup.
Totul se învârte în jurul banilor într-un sport în care participarea într-o singură cursă înseamnă câteva mii de euro: „Anul ăsta am avut buget vreo 100.000 de euro, sper ca la anul să stau mai bine. Ca să ies la Mondial mi-ar trebui vreo 200.000. E sigur că îmi voi păstra motorul Honda pentru 600 cmc. La 1000 cmc sunt în căutări”.
Vorbind despre eterna rivalitate cu Pascotă, pilotul celor de la Taifun a explicat: „Între noi e o rivalitate constructivă. Nu pot spune că suntem prieteni, suntem adversari pe circuit şi atât. E păcat că nu putem face o echipă comună. Poate că două săbii nu pot încăpea în aceeaşi teacă!”, a conchis Cătălin Cazacu.
Citiți principiile noastre de moderare aici!