Prima etapă din Romanian Superbike a însemnat câteva zile intense şi a fost trăită diferit de cei doi campioni timişoreni. Week-end-ul a fost deschis de o tragedie: israelianul Kitlaro Yaniv a suferit un accident grav şi a decedat în timpul antrenamentele clasei mici.
Ionel Pascotă a adus echipei sale, Clubul Sportiv Pascotă Racing Team Giroc, o primă victorie în cursa clasei de 600 cmc. „A fost un debut de sezon foarte bun pentru noi, ţinând cont că la această competiţie la clasa Supersport au fost prezenţi sportivi din Campionatul European de Est şi campionul en-titre, Ivan Grozev în faţa căruia am pierdut în 2011 titlul, în urma unui abandon tehnic, astfel victoria din această etapă a deschis bătălia pentru titlul European de Est, campionat ce va fi foarte disputat anul acesta. Echipa este foarte bucuroasă că am adus din nou locul unu al podiumului la Giroc”, a concluzionat Pascotă, care intenţiona să concureze şi la clasa de 1.000 cmc dar problemele tehnice l-au privat de o participare la această clasă.
Schimbăm clasa şi echipa şi ajungem la Cătălin Cazacu, pilotul numărul unu de la Taifun Racing Team. Timişoreanul şi-a făcut trecerea la clasa Superbike, după ce în 2011 a fost câştigător la clasa Supersport. Cazacu nu a avut parte de cea mai bună cursă pe care şi-ar fi dorit-o, de vină fiin probleme mecanice ale motocicletei sale BMW S1000RR.
Cătălin a înregistrat o căzătură în calificări, dar şi aşa a stabilit cel mai bun timp. Problemele au continuat şi în cursă, unde timişoreanul a fost acroşat de un coleg. „După cinci ture, la ieşirea dintr-un viraj, motocicleta s-a oprit pentru o fracţiune şi am fost izbit din spate de un alt pilot, coleg şi prieten cu mine. Am avut şansa să rămân în şaua motocicletei şi să continui întrecerea. Am pilotat atent şi am urmărit să termin cursa fără abandon. Consider că pentru prima cursă la clasa de 1000 şi prima cursă din sezon am făcut treabă bună şi locul 4 mă mulţumeşte”, a explicat Cazacu.
Citiți principiile noastre de moderare aici!