Cele două nopţi de viteză şi îndemânare automobilistică au ţinut spectatorii în priză. Spectaculozitatea a fost la cote maxime, opţiunea organizatorilor de a trimite în cursă câte doi piloţi în paralel sporind la maxim atractivitatea traseului. Ei au avut de parcurs un circuit de 4,3 kilometri, nu de „liniuţe” ci de traseu de cursă adevărată cu jaloane şi necesar de cunoştinţe de şofat. Iar cel mai bun în prima zi a raliului, în etapa cu numărul 5, a fost Sergiu Tirla, Gao şi al său Renault Clio, el fiind urmat la „Open” de Alexandru Sfăt, pe Nissan Skyline, respectiv Andrei Andy, pe Honda Civic. De menţionat că diferenţa dintre primul şi al doilea clasat a fost de mai mult de două secunde. Ceea ce la vitezele de peste 200 de kilometri la ora reprezintă ceva!
La Juniori cel mai bun a fost Marius Giurisici, pe Honda CRX, iar la Feminin Diana Iordache, pe Renault 5. La echipe a câştigat Axis Rally Team.
Ultima zi de concurs a campionatului l-a adus în prim plan pe un alt timişorean abonat la primul loc al raliurilor regionale. Florin Staici a câştigat detaşat concursul Open, Mitsubishi Lancer-ul său oferindu-i un avantaj de peste zece secunde faţă de urmăritor! Acesta a fost câştigătorul din etapa precedentă, Sergiu Tirla, pe Renault Clio. Pe trei a sosit Alexandru Krepelka, pe Peugeot 205. Între locul doi şi locul trei diferenţa a fost doar de doar 5 zecimi de secunda! La Juniori s-a impus Raul Tudoreanu, pe Honda CRX, iar la feminin aceiaşi Diana Iordache, pe Renault 5. De această la echipe s-a impus X Motorsport.
Au fost două zile de excelent automobilism, cu tensiune la maxim şi spectaculozitate pe măsură. Cu siguranţă că la viitoarele evenimente de acest fel se vor găsi noi soluţii în aşa fel încât spectatorii să aibă parte de locuri mai multe şi mai bune pentru a urmări cursele cu adevărat palpitante.
Spectacol de viteza si indemanare automobilistica pe Aeroportul Timisoara
Citiți principiile noastre de moderare aici!