Krepelka a debutat chiar în 2010 în Naţionalul de Raliuri şi a dus la capăt un sezon aproape complet. „Sunt foarte mulţumit de felul în care m-am descurcat. Cel mai bun rezultat a fost un loc 3 în prima etapă la Braşov. La primul meu sezon în Naţional am luat locul 2 la debutanţi la clasa Logan şi locul 7 la general în condiţiile în care am stat pe avarie cu banii. Eu am fost pilot, mecanic, am dormit pe la prieteni unde s-a putut! Am mers în 7 din cele 8 etape tocmai pentru că am rămas pe zero. Vreo 20.000 de euro am avut la dispoziţie şi asta îţi asigură condiţiile minime… Mari probleme am avut şi cu copilotul, am schimbat 5 în acest sezon. Din cauza asta nu am mers la maxim. S-a văzut asta în superspeciale unde se merge fără copilot şi unde am scos timpi foarte buni“, concluzionează Alexandru Krepelka.
În 2011 fostul campion judeţean şi-a propus să schimbe competiţia pentru a scădea costurile. „Nu e o perioadă propice să găseşti finanţare. Sigur că aş vrea tot la raliuri, dar trebuie să fiu realist. La ce promisiuni am în prezent nu pot face decât 2-3 etape. Aşa că la anul mă duc la Campionatul National de Viteza in Coasta şi la cel de slalom paralel, în total vreo 14 etape. Însă astea mă costă vreo 10.000 de euro, adică jumătate din cât am cheltuit în 2010. Am un Citroen Saxo şi poate îmi cumpăr şi un Ford Cosworth pentru că vreau titlul la H2000“, sunt planurile multiplului campion judeţean.
Planuri care însă nu se opresc aici. „Nu sunt ca alţii care vor să iasă la concursuri pe afară. Sunt de principiul că după ce îi bat pe toţi din ţară să mă duc afară. În plus mi-am făcut echipă în Campionatul Judeţean şi o să mă implic serios. Mai vreau să promovez în competiţiile locale câţiva juniori valoroşi pe care i-am pregătit. Cred că vor face o figură frumoasă copiii ăştia“, spune pilotul timişorean.
Cristian Onaca
Citiți principiile noastre de moderare aici!