Pentru Adrian Moraru sezonul ce va începe în luna aprilie este cu totul altfel. „Va fi cu totul altceva al doilea sezon complet al meu în CNR. Am căpătat experienţă, îmi cunosc mai bine maşina şi traseele numai sunt necunoscute pentru mine. Fireşte că am şi altă încredere în mine“, spune pilotul timişorean.
Bănăţeanul e sigur pe el când vorbeşte despre planuri şi obiective: „Obiectivul nostru e locul I al clasei K în CNR. În paralel vrem să luăm startul şi în campionatul regional organizat de VSS, dar şi să ajung la câteva etape din campionatul Ungariei la recomandarea campionului Gergo Szabo, un om care pe mine m-a ajutat foarte mult anul trecut. În schimb vom renunţa la coastă“.
Moraru anunţă puţine schimbări când e vorba de materialul de concurs şi spune că a păstrat maşina de anul trecut, un Mitshubishi Evo. „Rămân fidel copilotului de anul trecut Dănuţ Haţigan, care are multă experienţă, şi maşinii pe care am refăcut-o în bună parte. Nu ştim încă exact bugetul de care vom dispune în 2011, asta depinde în principal de sponsorul meu. Probabil am nevoie de 30.000 de euro pentru a acoperi toate cele 9 runde din CNR, asta dacă nu am niciun incident“, a punctat Adrian Moraru.
Pilotul celor de la Confort Rally Team are însă şi unele regrete vizavi de reacţiile unora din lumea motorsportului. „S-a spus despre mine că am avut rezultate slabe cu Mitshubishi, însă cei care au spus asta nu ştiau ce maşină am pilotat… Numai eu ştiu câte improvizaţii am făcut pe această maşină şi în aceste condiţii sunt mulţumit de ce am realizat în 2010“, încheie Moraru care şi-a făcut încălzirea pentru CNR în Raliul Zăpezii din Covasna în urmă cu câteva săptămâni.
Campionatul Naţional de Raliuri debutează în 8-9 aprilie, la Braşov, şi se încheie în 14-15 aprilie, la Bacău.
C. O.
Citiți principiile noastre de moderare aici!