CAT a pornit în forţă în sezonul 2011 cu o etapă „bogată“ în probe speciale. Probabil şi cu gândul la concurenţă, organizatorii, CNAK Timiş, au ridicat ştacheta şi au stabilit 3 locaţii diferite pentru Raliul Mărţişorului.
Cele 41 de echipaje de raliu aliniate la start au avut de parcurs în total 4 kilometri de speciale pe platoul din faţa stadionului Dan Păltinişanu, în parcarea ADP de lângă Casa Tineretului şi în parcarea Metro 2 (Calea Toronatului).
Faţă de ediţiile trecute, bătălia a fost mult mai aprigă pentru că numărul claselor a crescut. Cel mai bine s-a descurcat Pascotă Racing Team, care a câştigat clasa echipelor în faţa lui XMotorSport şi Urban Racers TM.
Clasament Raliul Martisorului
Clasa I (maşini până în 1600 cmc):
1. D. Şuta (Honda CRX); 2. D. Iştoc (Honda CRX); 3. V. Bunescu (Honda CRX);
Clasa II (între 1600 cmc – 2000 cmc):
1. S. Tirlă (Renault Clio); 2. A. Krepelka (Peugeot 205); 3. R. Stănean (Peugeot 306);
Clasa III (peste 2000 cmc):
1. F. Staici (Subaru Impreza); 2. P. Nemeth (Renault 5); 3. R. Stănean (Peugeot 306).
Feminin:
1. C. Roşca (Opel Astra); 2. R. Copoceanu (Honda Civic); 3. D. Zaharie (Opel Astra);
Juniori:
1. A. Marcovici (Opel Corsa); 2. R. Tudoreanu (Honda Civic).
C. O.
Citiți principiile noastre de moderare aici!