Competiţia organizată de FRAS este cea care adună la start elita automobilismului românesc, însă nu va ajunge în judeţele Timiş sau Caraş-Severin nici în acest an, la fel cum s-a petrecut în sezonul 2010.
Curios este faptul că Raliul Timişului a reuşit performanţa hilară de a avansa din prima rezervă tot în… prima rezervă, deşi Campionatul Național de Raliuri s-a mărit la nouă etape!
Cum a fost posibil acest lucru ne explică Erwin Weber, organizatorul ultimului Raliul al Timişului, cel din 2009. „Din păcate trăim în România şi aici aşa merg treburile! În toamnă, când am aflat că calendarul se poate extinde cu o etapă, am fost aproape siguri că noi vom fi cei câştigaţi. Eram rezervă şi aveam un dosar sănătos. Au băgat însă Bacăul, care nici măcar nu are trasee omologate la ora asta! Când mă gândesc acum, îmi dau seama că poate am stat prea liniştit”, spune reprezentantul Clubului Sportiv Erwin Weber RT Timişoara, cu trimitere la jocurile de culise de la FRAS.
Dosar beton pentru 2012
„Anul ăsta l-am ratat practic şi acum ne gândim la sezonul 2012. Să facem un dosar beton ca să nu ne mai poată ocoli. Mai simplă ar fi varianta prin care noi ne legăm numele de cel al unui om cu influenţă la FRAS, cum fac alţii cu succes, dar eu nu agreez astfel de practici”, explică Erwin Weber.
Aşadar, judeţul Timiş va rămâne în afara Campionatului Național de Raliuri pentru cel puţin încă un an, la fel ca şi Caraşul, care însă cel mai probabil vor primi găzduirea unei etape în Campionatul Naţional de Viteză în Coastă. Trebuie spus că organizarea unei etape din CNR înseamnă costuri aproximative de 30.000 de euro.
Erwin Weber RT va fi însă prezent în CNR pe grila de start. Clubul din Timişoara va înscrie măcar un pilot în acest sezon. Cele mai mari şanse le are Costel Răducioiu, care ar putea să meargă la grupa H sau N. Al doilea ar putea fi Bogdan Stanoiev.
C. O.
Citiți principiile noastre de moderare aici!