De la începutul anului 2015, Tmişoara Saracens a preluat liniile generale de branding de la partenerii săi, Saracens London, personalizând însă fiecare element în spiritul caracteristic echipei din Banat. Conceptul implementat permite parcurgerea ușoară a informațiilor expuse, cu accent pe campionatele în care evoluează timişorenii, dorindu-se a deveni mai mult decât site-ul web al unei echipe sportive, un site de informații despre jocul de rugby și cultura acestuia. Chiar de Ziua Muncii, clubul va prezenta noul site, pe adresa deja cunoscută: www.rugby-timisoara.ro
Funcționalitatea site-ului a fost gândită pentru a permite o experiență plăcută destinată suporterilor. Au fost adăugate în plus o serie de elemente: design modern și intuitiv pentru parcurgerea ușoară a informațiilor; site, în română și engleză; prezentare minimalistă, dar interactivă a tuturor categoriilor, de la lotul de seniori și până la afișarea noutăților; vizualizare mult mai bună a calendarului de meciuri, a rezultatelor și clasamentelor; posibilitatea de a adăuga cronici de meci; secțiunea media va fi dezvoltată pentru a aduce iubitorilor de rugby cât mai milte informații din rugby-ul intern și internațional; albume cu selecții de imagini din fiecare meci disputat ce permit promovarea fotografilor și foto-reporterilor sportivi; secțiune FanZone dedicată iubitorilor de rugby ce conțin subcategorii ce prezintă următoarele meciuri din marile Ligi internaționale, reguli ale jocului de rugby și codul de conduită al jucătorului și suporterului de rugby; galerie video; secțiune separată dedicată partenerilor și sponsorilor.
Citiți principiile noastre de moderare aici!