Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului în Timiș (APDT) este o organizație dedicată promovării potențialului turistic și cultural al județului Timiș și a zonei Banatului, atât în țară, cât și în străinătate.
Noul logo Visit Timiș, reprezentat printr-un copac multicolor, ilustrează esența regiunii.
„Fiecare nuanță vibrantă din coroana copacului simbolizează diferitele culturi care coexistă armonios în această zonă, reprezentând optimismul, vigoarea și entuziasmul pe care Visit Timiș le împărtășește cu vizitatorii săi. Tulpina neagră a copacului simbolizează legătura noastră fundamentală cu Divinitatea și aduce un omagiu istoriei bogate și diversității culturale care se îmbină pentru a forma identitatea unică a județului Timiș. În același timp, petele de negru din spectrul luminos al coroanei copacului ne reamintesc de importanța smereniei și echilibrului în viață”, au explicat reprezentanții APDT.
Principalul scop al APDT este creșterea fluxului turistic. Obiectivele și activitățile asociației includ crearea unei mărci a turismului bănățean, organizarea de activități de promovare a turismului, inițierea unor programe atractive și utile în domeniul turismului și inventarierea principalelor obiective turistice.
APDT a fost creată de Consiliul Județean Timiș în iunie 2014.
Trimite articolul
Xde ce nu ar alege ca logo, de exemplu imaginea de sus, stilizata putin si adaugat un citat intelept?