Acest chestionar va fi postat si pe site-ul www.turismtimis.ro și va putea fi completat online de către fiecare persoană interesată, până in 15 iunie 2018, după care datele vor fi prelucrate și prezentate într-o consultare publică care va avea loc la finalul lunii iunie a anului 2018. Chestionarul urmează a fi trimis spre completare în tot județul Timiș, prin intermediul Infocentrelor turistice și al primăriilor.
În acest chestionar, locuitorii Timișului sunt întrebați care cred că sunt formele de turism cu potențial de dezvoltare (aici puteți alege dintre turismul balnear, religios, cultural-istoric și altele), dar și care sunt cele mai importante „ingrediente” ale unei excursii reușite. Reprezentanții APDT vă întreabă și care sunt principalele atuuri turistice ale Timișului și cât de des în decursul unui an petreceți timpul liber într-o locație turistică din cel mai vestic județ al țării. Sunteți întrebați și cu ce vă deplasați în aceste excursii în Timiș, dar și dacă credeți că promovarea facilităților turistice este suficientă pentru turiștii români și străini.
Atașat acestui material regăsiți chestionarul complet.
Reprezentanții Asociației pentru Dezvoltarea și Promovarea Turismului în Timiș (APDT) au început, încă de la finalul anului trecut, să lucreze la strategia turistică a celui mai vestic județ al țării. Strategia, care costă 24.834 euro (fonduri din bugetul CJ Timiș) și beneficiază de consultanță din partea celor de la Expert Consulting, va fi gata la finalul lunii octombrie a acestui an. Este vorba despre strategia turistică a județului Timiș în intervalul 2018-2028.
Pentru construirea acestei strategii vor avea loc și dezbateri publice, prima fiind în 30 martie.
Citiți principiile noastre de moderare aici!